Häng med på äventyr

31 jan. 2016 09:47
Visningar: 43
Hej! I förrgår kom jag hem från NZ och nu vill jag iväg igen. Trodde jag skulle klara av vardagen men FY FAN vad tråkigt det är här.
Så- är det någon som känner som mig? Jag vill till Asien eller sydamerika, spelar faktiskt ingen större roll, bara jag kommer härifrån…
Hör av er:D
1 feb. 2016 10:20
Hej ,

Har precis kommit tillbaks till Sverige med å känner att jag bara måste bort igen.

Asien-Vietnam,thai,Singapore lockar, även Indien å Sydamerika ✌🏼️
2 feb. 2016 01:14
När vill du dra iväg igen? Jag är ute och reser i Australien nu och ska till nya zeeland den 22 Feb och vara där i en månad. Min reskompis åker hem den 23 mars och jag har en månad efter det innan jag måste hem till Sverige och börja jobba igen. Så har från den 23 mars-20 april cirka :) kom tillbaka till nya zeeland då? :D eller så möts vi upp i Thailand,Indonesien eller nått? Att åka tillbaka till Australien är också ett alternativ för mig
2 feb. 2016 17:49
Hej! Ungefär när hade du tänkt att dra iväg och hur länge? Jag har sjuka rese-cravings men har däremot jobbanställning till sista mars, så har därav möjlighet att dra från och med April. Har funderat mycket på särskilt Asien precis som du, skulle vara så spännande. Hör av dig om det skulle passa dig!
8 feb. 2016 19:40
Hej!
Jag är också sjukt sugen på att åka ut och resa igen. Var på Bali för ett år sedan och har varit hemma sen dess. Så de är dags att åka ut igen. Tyvärr jobbar jag och kan tidigast åka i slutet av mars.
Men jag är öppen för förslag när det kommer till resmål. Vill också bara komma iväg ett par månader!

Hör av dig om du vill!
9 feb. 2016 15:50
Citerat från Elinanordstrm:
Hej! I förrgår kom jag hem från NZ och nu vill jag iväg igen. Trodde jag skulle klara av vardagen men FY FAN vad tråkigt det är här.
Så- är det någon som känner som mig? Jag vill till Asien eller sydamerika, spelar faktiskt ingen större roll, bara jag kommer härifrån…
Hör av er:D
hej! känner exakt som du och har också funderat på den klassiska backpackingen i asien eller i karibien. kan även tänkte mig att stanna längre och försöka hitta jobb! när hade du tänkt åka? för har en del sparande att göra innan jag har råd för ett längre äventyr hehe :)
9 feb. 2016 16:19
Heyy Elina! Jag kommer befinna mig i Filippinerna fram tills 7-8 mars och möts gärna upp där eller efteråt! Vill se allt! 😍
11 feb. 2016 11:30
Hej! Jag är sugen på att flytta till Dubai några månader. Jobba lite och uppleva en massa såklart! Haha du kan hänga på?