Häng med mig!

27 nov. 2016 23:17
Visningar: 357
Hör upp alla resesugna själar där ute som inte riktigt vill åka själva.

Det är såhär att jag är trött på mitt tråkiga vardagsliv här på landet och behöver ta mig iväg på ett nytt äventyr. Jag backpackade med 3 stycken jag träffade på denna sida i våras och det var den bästa upplevelsen i mitt liv och skulle vilja göra något så fantastiskt kul igen.

Just nu är jag lite förvirrad över vart jag vill åka, har varit stensäker på Australien en längre tid men det är så dyrt med både flygbiljett/visum och annat där så är inte 100% säker längre utan alla länderna finns med i åtanke sålänge det är soligt.
Jag kan egentligen tänka mig att åka var som helst bara jag åker med en härlig människa som jag har roligt med. Vill få komma iväg och lära känna människor, prova på nya spännande saker, lära känna landets kultur och skapa minnen för livet. Så vill du också åka iväg men du vill gärna ha med dig någon att dela allt detta fantastiska med så hör gärna av dig. Är öppen för alla förslag och spontan så vad som helst är på kartan just nu.

Kan bara tillägga att jag reste till Sri Lanka, Indien & Indonesien i våras vilka alla ställen var fantastiska men vill gärna prova på något nytt ställe.

Hör av dig!
Medlemmen har tagit bort svaret
Av Fellan
28 nov. 2016 02:15
Heej härliga ni!! Jag drar till Filippinerna 1 januari! Häng på!
Precis hemkommen från studer i Australien o Asien, och strax klar med examen åp univeristet.
Hade tänkt dra ner till Filippinerna o surfa o dyka främst, men Öluffa runt /backpacka o hänga med allt härligt folk!
Är sjukt spontan o inga fasta planer mer än när mitt flyg avgår hah. Och att jag vill hinna dyka med Whalesharks innan jag lämnar haha!
Hör av er!
Kram felicia
Av Qlara
28 nov. 2016 08:14
Heej!! Jag är också såå trött på vardagen och har börjat fundera på att sticka till Thailand en månad.. har tyvärr inte så mycket mer tid än så. Är väldigt flexibel och kan i princip tänka mig åka var som egentligen. Men vill gärna vara borta under jul och främst nyår! Hör av dig/er;)!
29 nov. 2016 17:24
Hej tjejer! Ni får gärna höra av er till mig på Facebook så kan vi prata vidare där! Emilia Blomqvist heter jah och har samma profilbild där som här :)
19 dec. 2016 03:42
Åker till Thailand i januari, börjar med några dagar i bangkok sen ner till ko chang om du vill med