HÄNG MED!

29 dec. 2016 03:33
Visningar: 222
Tja! Den 6e jan bär det av till Vietnam, landar 7e i Hanoi. Jag är solo-backpacker och vill du mötas upp så hör av dig. Boka din biljett nu!! Vi kommer ha superkul.

Jag har inga vidare planer förutom spendera ca 4 veckor i Vietnam med sol, bad, äventyr, träning, lite festligheter och bokläsning. Därefter får vi se vilket land som lockar mest och vad agendan har att erbjuda. Jag kommer vara ute på resande fot till Maj. Vill besöka Kambodja, Thailand, Bali, Sri Lanka och Filippinerna. Har du ytterligare förslag på vad jag bör besöka eller göra? SKRIV!

Som ni förstår är jag spontan, positiv och väldigt väldigt snäll. Våga nu utmana ödet och häng med till Sydostasien!

Facebook - Jennifer Engwall
Instagram - jenniferengwall

Vi hörs och ses i Vietnam!
29 dec. 2016 03:34
Juste, älskar att snorkla och spenderar helst mestadels av tiden i havet.
29 dec. 2016 08:59
Hallåja! Detta hade kunnat vara något jag själv hade kunnat skriva hehe! Ser att vi har lite samma planer, och jag möter jätte gärna upp någon efter vägen! Jag åker den 10 januari med min bror och hans flickvän till Thailand, dem åker hem efter 2 veckor och då är även jag solo-backpacker. Kör på att jag ser vart jag hamnar när jag kommer dit, öppen för det mesta, och tänkte stanna till ungefär maj jag med! Är väldigt spontan, glad, och äääälskar att snorkla! Så JA jag möter gärna upp dig!
29 dec. 2016 16:58
Men grymt!!! Lägg till mig på Facebook så kan vi kommunicera enkelt 😉