Turkiet
Hokosha,
25 aug. 2014
Updaterad av Smiley75
för 9 år sedan
Tjena!
Åker denna vecka med flickvän till Kemer och bor på Viking Star Hotel & Spa.
Tänkte om någon har några konkreta tips på aktiviteter eller liknande i området?
Finns det möjlighet för långpromenad i närheten?
Vill även fråga om någon besökt någon barber shop i närheten? Har tidigare bott i ...
Turkiet
Kavon,
2 feb. 2013
Updaterad av Nisse2ears
för 11 år sedan
Hej gott folk, vi är 2 st killar som åker till Kemer för första gången i slutet av april, vi ska bo på Crystal De Luxe Resort & Spa I Kemer, någon som har bra tips på utelivet i Kemer? Finns det bra natt klubbar osv?
... Nisse2ears: Hej!
Ser att du bor i Lycksele - då är du nog tillräckligt ...
Turkiet
F_s_81,
20 juli 2006
Updaterad av Turkmaffian
för 16 år sedan
Hej
Funderar på att åka till Kemer och bo på hotell ambassador med all inclusive.
Någon som varit där? Synpunkter på Kemer? ... Thor: Jag var där med familjen förra året. Hotellet är OK, inte lyxigt men funktionellt. Bra välskött pool, SPA med massage mm. Personalen var kanon, speciellt mot ...
Turkiet
368577,
25 mars 2006
Updaterad av 368577
för 17 år sedan
Finns det någon som kan ge lite tips och information om staden Kemer i Turkiet. Vi skall åka dit två veckor i augusti. ... Emely: Hejje!!
Jag var i Kemer förra sommarn en vecka och bodde på ett all inclusive hotell. När vi var där så var det extremt varmt, närmare 50 grader så vi låg mest i poolen. ...
Turkiet
368577,
3 apr. 2006
Updaterad av Idaida
för 18 år sedan
Nu har jag läst och hört att många tycker att allt har blivit sämre och dyrare i Turkiet stämmer det?
Är verkligen staden Kemer en nyuppbyggd turistort eller?
Om man jämför Greker och Turkar är det egentligen någon större skillnad på deras sätt gentemot turister?
Finns det någon som nyligen har ...
Turkiet
Vanillacherri,
30 juni 2014
Updaterad av Bloggithailandse
för 10 år sedan
Någon som har tips på platser att besöka (roliga marknader, härliga stränder, intressanta historiska platser...) eller saker att göra (partybåt, rida kamel...)? Vad var era upplevelser i Kemer?
Skriv gärna någon snabb kommentar, det skulle uppskattas! xoxo ... Bloggithailandse: Hej!
Vi åker ...