Österrike
Albinae,
7 juli 2017
Updaterad av Albinae
för 7 år sedan
Hej! Under en resa till Österrike inbörjan av september kommer vi att göra ett stopp i pittoreska lilla byn Hallstatt. Någon som varit där och kan tipsa om två timmar att se sig omkring i byn räcker? Ev. hinna ta en fika. Fota lite vill vi hinna med också.
Tack på förhand!:) ... Albinae: Tack så ...
Österrike
Emilgustavsson,
13 nov. 2014
Updaterad av Emmziz
för 9 år sedan
Goddag mina herrar och damer!
Nu är det så att jag efter ett halvår på högskolan känner mig faktiskt inte alls speciellt säker på att jag faktiskt vill göra det jag gör nu och jag har insett att det finns inget bättre här i livet än att åka skidor!
Så jag och en kompis till mig har börjat ...
Österrike
Martinau,
21 juni 2013
Updaterad av Worldofmarie
för 11 år sedan
Vi ska boka hotell i Wien och undrar var i Wien man smidigast bor? I vilka stadsdelar, i närheten till vad? Vad ligger centralt?
Tacksam för hjälp! ... Sierra: Austria Trend Hotel Europa Wien är ett bra hotell mycket centralt. Jag har bott där och jag upplever det som ett av Wiens bästa lägen. ...
Österrike
Mape2012,
30 juni 2012
Updaterad av Amandah
för 12 år sedan
Hej!
Söker med ljud och lykta efter bra boende i Wien, hyfsat nära stadskärna/kultur/cafeer odyl.
Prisklass: billigt hotell, 300-700:-/natt
Någon som har värdefulla tips?
Stort tack på förhand ... Mondiano: Mitt tips är att söka här: sok.hotellin.se/City/Vienna.htm. Du har typ 100 hotell ...
Österrike
Miamia,
24 juni 2009
Updaterad av Stoffs
för 14 år sedan
Finns det någon som kan ge tips på bra/ok boende i Salzburg. Rent är huvudsaken, centralt vore bra, och billigt en bonus. ... Ceciliah: Jag bor nära Salzburg och känner till de flest hotellen.
1) När tänker du komma? (25.07-31.08 är det hög säsong i Salzburg- Sommar Musik Festivalen - allt är ...
Österrike
Pandit,
19 feb. 2009
Updaterad av Pandit
för 15 år sedan
Har varit 2 ggr på Salzburgerhof i Bad Gastein, men skulle nu vilja hitta något annat. MEN; det skall vara lika god mat och bra sängar och lika mysigt. Helst inte dyrare. Någon som har tips??
(Vi är en familj med två barn ¨på 7 och 11 år som gillar vandring och klättring.) ... Robbowan: Just i Bad ...