Haka på UCPA resa 1 v.29

Av Nilly
20 maj 2015 01:03
Visningar: 180
Skulle vilja åka till UCPA's camp i Gien vid Frankrike sydspets. De har alltifrån vatten till bollsporter men går också i tankar om att välja vandring som huvudaktivitet. Hursom helst vore det kul att få med sig någon.. Hör av dig om du är nyfiken!
7 juni 2016 20:34
Hej! Kom du iväg till Giens förra året? Var det bra? Jag funderar på att åka dit och vandra i år.
Av Nilly
7 juni 2016 20:43
Hej!
Ja! Det är ett av de bättre campen tycker jag. När jag var där var det ganska många svenskar fr 21-40 vilket är trevligt om man åker solo. Guidernas engelska är i vanlig ordning begränsad. Fantastiskt vackert. Tummen upp från mig:)
12 juni 2016 21:59
Hej!

Jag har också kikat på UCPA för i sommar. Någon vattensport, tex havskajak eller katamaran/kombo, möjligen testa vindsurf känns mest aktuellt för mig. Du som vart där, hur bra kan man lita på att wifin funkar? Är tyvärr beroende av att kunna var lite "närvarande" på jobbet fast jag reser... Och hur enkelt är det att ta sig dit? Jag tänker mig att jag kommer vara i Spanien innan och vill inte spilla för mycket restid, speciellt på vägen hem. Har du redan kikat på resealternativ?
Av Frollo
14 juni 2016 15:54
Hej!
Jag är också sugen på att åka någonstans med UCPA v. 29, hört mycket bra om dem! Kan tänka mig allt från vattensport till vandring och tennis, är nyfiken på konceptet och vill gärna till Frankrike. Någon av er här ovan som bokat resa ännu?