Haiti
Findus61,
14 feb. 2015
Updaterad av Janlahti
för 9 år sedan
Hej
Jag och min man ska åka på kryssning med oaisis of the sea till Haiti, Jamaica och Mexico och det finns ju många utflykter att välja på. Någon som har erfarenhet av detta? Vad rekommenderar ni? Vi gillar att snorkla och gärna bada med delfiner
Finns det något annat som vi ska tänka på? ...
Jamaica
Vidakatten,
7 jan. 2015
Updaterad av Vidakatten
för 9 år sedan
Hej!
Äntligen! Vi kommer att kryssa med Royal Caribbean med stopp på Jamaica, Grand Cayman och Cozumel. Nu funderar vi på om och isf vilka utflykter vi ska boka. Prio 1 är fina stränder, kanske lite sightseeing.
Ni som vet, kan man lika väl ta en taxi till en fin strand och styra över tiden ...
Karibien
Soof,
10 okt. 2019
Updaterad av M4sta86
för 5 år sedan
Hej!
Kollar resor inför julen och blir så extremt velig. Var på Koh Lipe och Koh Kradan i Thailand förra året och älskade det, skulle gärna åkt tillbaka till Thailand men samtidigt vill vi så gärna se Karibien eller något däromkring då vi aldrig varit åt det hållet.
Så nu kikar vi på ...
USA
Lagersten,
26 jan. 2011
Updaterad av Lagersten
för 13 år sedan
Jag och min man åker till Florida-Fort Lauderdale i november (2011) för att åka med Royal Caribbean - Oasis of she seas. Vi kommer att stanna till vid Haiti-Labadee, Jamaica-Falmouth, Mexico-Cozumel.
Där efter tänder vi stanna 4 nätter i Florida och sedan åka upp till New York och vara där i fyra ...
Jamaica
Jennyloof,
4 dec. 2016
Updaterad av Dejligt
för 8 år sedan
Hej!
Någon som har tips på ev utflykter? Vi ska på kryssning med msc divina till jul. Miami, Jamaica, caiman, Mexico Bahamas. Finns massor med utflykter att välja till.. Någon som åkt denna rutt? Ifall man inte följer med på utflykt, hur lägger båten till, är det strand där så man kan sola/bada?
...
Ressugen2024,
26 juni 2023
Updaterad av Valpolicella
för 1 år sedan
Vi ( Frun och jag) står i valet var vi ska åka i mitten på januari 2024. Vi tänker vara borta i 2 veckor och kan inte bestämma oss mellan Mexico, Jamaica och Mauritius.
Har någon tips? Fördelar och nackdelar
Vi har tidigare rest en hel del i Thailand och även besökt Aruba och Curaçao.
Tack på ...