Grekland
Doktorvinter,
5 juli 2014
Updaterad av Doktorvinter
för 49 veckor sedan
Jag och min kompis åker till Kreta den 21/8 och vi börjar känna att pengarna kanske inte kommer att räcka till. Resan och hotellet är betalt (Majestic, Platanias) men mat och upplevelser har vi (jag främst) inte så mycket pengar till.
Har ni några tips på enkla, billiga matställen eller ...
Grekland
Emma_nilsson,
19 juni 2016
Updaterad av Ollir
för 1 år sedan
Hej alla glada ressjälar!
Jag och min sambo sitter och letar sista minuten till Grekland. Är det någon som kan säga hur flyktingläget ser ut på någon ö? Jag har bara hört att man ska passa sig för de öar som ligger nära Turkiet och att Kos och Lesbos ska vara värst. Vad säger ni om Samos eller ...
Grekland
Foursocks,
19 feb. 2023
Updaterad av Alexander77
för 1 år sedan
Hej! Jag hoppas på att få lite tips från er gällande vart ni rekommenderar att åka i Grekland. Jag och sambon tänkte åka slutet på aug/veckan på september 1 vecka. Funderar på antingen Kreta eftersom det är så stort, mycket olika stränder och allt verkar finnas där, hört mycket bra om det. Och ...
Grekland
Varenne,
13 juni 2021
Updaterad av Sivan65
för 3 år sedan
Tips på hotell i centrum av Parga?? ... Sivan65: Lemon tree, en liten bit upp i backen. En liten lummig och grön oas. Vi trivdes jättebra där. ... Zoega: Om man har samma prioriteringar som mig, billigt, centralt, fräscht, då tycker jag Jiovannis är perfekt. Bodde där förra gången och har bokat ...
Grekland
Sommarbarn,
11 juni 2019
Updaterad av Magnusydhag
för 5 år sedan
Hej hej!
Jag, min sambo och våra två barn (8 och 10 år) funderar på att ta en sista minuten till Grekland i sommar.
Vi funderar nu på om det är värt att ta en resa med all inklusive eller inte, och om vi inte gör det hur mycket ska man räkna med att behöva i fickpengar för mat, glass och ...
Grekland
Dumli,
9 juli 2017
Updaterad av Worldofmarie
för 5 år sedan
Har bokat resa till Kreta med familjen och vi åker om ca 10 dagar. Men läste på biljetten att namn måste stämma med passet, blev såklart lite orolig då jag endast angivit våra för och efternamn på biljetten.
Hur noga är att allt stämmer exakt? Exempel:
i Passet står: Efternamn, mellannamn och ...