Updaterad av Maxihill
för 11 veckor sedan
Hej!
Jag eftersöker bra appar för Iphone för semesterändamål.
Dels kartor med GPS funktion där man antingen hittar sevärdheter och restauranger etc eller/och kan lägga in egna ställen att komma ihåg. (GPS viktigt eftersom det inte alltid är billigt att surfa utomlands.)
Dels en typ av ...
Updaterad av Amerita
för 16 år sedan
Kul site där man kan lägga in alla sina flighter - varje sträcka skall redivisas. Man får fram en massa statistiker, som är ganska
roligt att ha.
Hur kommer man ihåg alla resor ? - Dagböcker, allmenakor, fotoalbum och medresenärer - gör att man kan få till det ganska bra.
Om man inte kan ...
Updaterad av Andree
för 17 år sedan
Nu ska jag beställa min andra fotobok från Fotolabo.se. Jag har gjort en
bok med semesterbilder från Turkiet och jag är riktigt nöjd med resultatet.
Det har dessutom varit riktigt roligt att hålla på med boken, göra den personlig
och rolig. Man kan ladda ner programmet gratis från fotolabos ...
Venezuela
Profero,
15 feb. 2007
Updaterad av Mirreli
för 17 år sedan
Jag drömer om att åka till Isla Margarita, paradisön utanför Venezuela som drar till sig allt mer reselystna blickar från oss nordbor.
Börjar med att sätta upp en gratis fotoalbum online med förhoppningen att ni som varit där delar med sig av sina bilder och restips för oss som planerar och längar. ...
USA
Olerica,
14 jan. 2018
Updaterad av Olerica
för 3 år sedan
Är alldeles i början av planeringsfasen och detta är min första skiss på vår 14-16-dagars resa till Florida november 2019. Vi som åker är en familj med två killar i ålder 14 och 11. Vi är aktiva/rastlösa och klarar inte en heldag på stranden (men det hade nog varit nyttigt) ;-)
Tyck gärna till ...
Updaterad av Bergabo
för 5 år sedan
Hej,
Ska till Dublin I mitten av September, skulle behöva tips på bra boende som inte är super dyet ochre förslag pä vad man absolut inte får missa. ... Bergabo: Något som Du inte kan missa är att skyltar är på två språk. gaeliska och engelska.
Du kan inte heller missa att Du bara hör ...