Turkiet
Valleth,
6 mars 2010
Updaterad av Energi
för 14 år sedan
Ska resa till Side, Turkiet i sommar funderar på detta Hotell. Finns det någon som varit där? Vad gör man inte förutom bada.....äta ...bada...äta .....tips. ... Vitus: Jag har ingen erfarenhet av just det hotellet.
Själv var jag i oktober i Belek men Nazar resor på Susesi hotell
Det var helt ...
Turkiet
Pozzan,
14 aug. 2012
Updaterad av Kias
för 12 år sedan
Jag vill gärna ha tips på bra hotell i Side. Vill ha strandnära boende med pool och restauranger och shopping in på knuten.... alltså riktigt lat semester!!! ... Kias: Jag kommer inte ihåg namnet men det kan bokas med Fritidsresor. Det ligger centralt i gamla stan med egen avskild liten strand och ...
Turkiet
Sagapou,
28 nov. 2008
Updaterad av Zapalot
för 15 år sedan
Vill du bo lugnt och kunna sova om nätterna,åtminstone efter midnatt, så ska du inte välja Aside hotel. Där är det hålligång vid poolbaren ända fram till gryningen, hög musik, skrik och skrän. Polbaren ligger precis intill hotellbyggnaden och det är omöjligt att stänga ute ljudet. Du kanske undrar ...
Turkiet
Kelso,
31 jan. 2015
Updaterad av Minniejenbrant92
för 9 år sedan
Ska till Side i Maj och söker boende. Inte flådigt lyxhotell utan pittoreskt, hemtrevligt, med den där typiska turkiska härliga stilen, hippie, tusen och en natt, "orientaliskt".
TREVLIGA hellre än sterilt skandinaviska hotell/b&b/vad som helst. Jag vill känna att jag är i Turkiet!
Andra ...
Turkiet
Nowi,
28 juni 2008
Updaterad av Hallonsmurf
för 16 år sedan
Hej!
Vi är en barnfamilj som ska till Side, hotell SIde Resort, i Turkiet i september. Någon som varit här, är det bra/dåligt? Någon som har bra tips på vad man kan hitta på med en 2-åring och en 5-åring, några bra parker av något slag?
Funderar även på att åka ut och fiska, finns det bra ...
Turkiet
Smedholt,
27 mars 2014
Updaterad av Nisse2ears
för 10 år sedan
Har haft funderingar på att resa till Aqua Fantasy i Kusadasi med familjen och tanken var att åka med Nazar men pga jobbet, livet och åtaganden så funkar inte deras 7-dagarscharter för oss. Kikade därför på möjligheten att direktboka flyg och hotell istället under de datum som skulle funka och ...