Spanien
Lugnt,
2 feb. 2017
Updaterad av Nejlika35
för 7 år sedan
Hej!
Är det ngn som känner till hur man billigast bor i Amadores eller PuertoRico på GranCanaria, som restresa 1-2 v? Tänkte köpa en flygstol.//Linda ... Nejlika35: Hej, jag har bott billigt 2 veckor på bägge platser, jag har bokat restplatserna kort tid inför resa. Jag fick faktiskt att flytta ...
Spanien
Skrea,
20 feb. 2012
Updaterad av Frepps
för 12 år sedan
Hur är det att bo där, är det bra med att boka frukost och middag? Någon som har semestrat där? ... Frepps: Hej!
Jag bodde på Vings Sunprime i Playa del Inglés för 2 år sedan. Jag stormtrivdes.
Frukosten var stor och bestod av olika filer och yoghurt, flera brödsorter, juicer, ägg, bacon, ...
Spanien
Annassnapshots,
23 feb. 2015
Updaterad av Emelie_larssonn
för 8 år sedan
Hej!
Åker till Gran Canaria om ca 2 veckor, vi kommer bo precis vid Playa de Amadores. Är sugen på att åka runt och se ön. Är det någon som har varit där som vet något som är värt att se?
Är lite sugen på:
-Bergen
-Mogán
Om man hyr bil hemifrån, måste man då bestämma innan vilka dagar ...
Spanien
Car0lina,
7 feb. 2010
Updaterad av Assias
för 14 år sedan
Jag och min sambo tänkte åka till Gran Canaria och vi åker gärna i november när vädret är som tråkigast här. Men nu undrar jag hur är vädret där. Någon som har varit där i november? Vi har varit där i Mars och april och då har det varit runt 30 grader och sol. Då har vi bott vid Playa del Ingles ...
Spanien
Biancai,
5 feb. 2017
Updaterad av Nejlika35
för 7 år sedan
Har bokat på Occidental Margaritas i Playa del Inglés eller Radisson i Mogan
om ett par veckor. Har en stor kattfobi ovh undrar om någon bott på dessa hotell och om det finns katter vid pool och restaurangområdet.
Eller om någon vet något annat hotell på Kanarieröarna som det intre finns katter ...
Spanien
Ferrox,
8 sep. 2011
Updaterad av Ferrox
för 13 år sedan
Vi är 2 par i 50-års åldern som ska åka till Kanarieöarna 1/1-2012 och nu undrar jag om vi kan få lite råd. Jag har varit på Gran Canaria/Amadores för några år sedan och tyckte det var "sådär". Hotell så långt ögat nådde, långt till stranden ...... osv. Nu funderar jag på om det finns någon som ...