Kroatien
Annasu,
30 juni 2006
Updaterad av Zoca-
för 18 år sedan
Hej
Jag undrar om det är några som har varit i Kroatien och i Gradac. Jag kanske ska åka dit och jag skulle vilja veta lite mer om det.
Vilka platser rekommenderar ni att se?
Vad är det för mat som serveras på resturangerna. Är det speciell kroatisk mat eller finns det vanilg mat som kött och ...
Kroatien
Tiny_dancer,
12 juni 2007
Updaterad av Zoca-
för 17 år sedan
Hej!
Har bokat en resa till makarska rivieran en vecka i juli och tänkte höra om nån har lite tips att ge mig. Är sugen på att åka till nationalparken Krka men har ingen aning om var det ligger eller om det går att ta sig dit lätt. Nån som har varit där och vet om det är värt resan?
Vill även ...
Kroatien
Lan,
26 dec. 2007
Updaterad av Petebengtsson
för 16 år sedan
har varit i kroatien ett par gånger (bilat) och söker små mysiga byar längs havet, helst utan för mycket turister,och inte för långt söderut. om någon vill släppa sitt smultronställe skulle jag vara tacksam. ... Harryr: Hej
På istrien tycker jag du ska spendera några dagar i byn Lovran ett par ...
Updaterad av Faalk
för 1 år sedan
Åker ensam till makarska på fredag, tanken är att få lite bra väder, koppla av och njuta.
Men vill även äta gott och se saker, såsom brac och hvar kanske?
Någon som har bra tips? På stränder, restauranger, andra sevärdheter i närheten osv
Mvh fredrik ... Faalk: Jag kom hem igår :) kroatien ...
Kroatien
Tiny_dancer,
11 juni 2007
Updaterad av Tiny_dancer
för 17 år sedan
Har precis bokat en resa till Makarska Rivieran en vecka, hotellet ligger i Gradac som beskrivs som "en liten fiskeby".
Jag och sambo kommer att vilja åka runt litegrann, köra rafting i Omis, kanske åka ut till Hvar och Brac. Undrar nu om någon varit i Gradac och känner till hur kommunikationerna ...
Asien
Sotis2,
12 okt. 2024
Updaterad av Theforce1
för 1 timme sedan
Vi är nyblivna pensionärer som funderar på resa i slutet av januari 2025 och ca 6 veckor. Vi tänker flyga t o r Bangkok och därifrån till Bali/Indonesien eller Filippinerna. Tänker att vi är 3 veckor i Thailand som vi varit till många gånger men ligger oss varmt om hjärtat.
Vi gillar sol, bad ...