Thailand
Toande,
14 okt. 2013
Updaterad av Hille2
för 11 år sedan
Någon som vet hur det är att boka med goplaces.se . dom hittar billiga resor till en , men aldrig hört om dom , , så min fråga , är dom bra ? ... Hille2: Detta gör ju att man blir lite misstänksam... http://www.thaiairways.se/sv/nyheter/28-ny-resebyra
Afrika
Henkebengtsson,
16 mars 2017
Updaterad av Hannakos
för 7 år sedan
Tjena!
Jag har tänkt att åka jorden runt (allt kan hända) och ni får gärna dela med er av era pärlor på jorden, vad man ska se, göra och vilka fällor man ska undvika och inte gå i. Jag tänkte besöka dom olika kontinenterna och volontärarbeta lite, lite trekking, lite surf och lite äventyr. T ex ...
Thailand
Ken12,
16 feb. 2014
Updaterad av Hille2
för 10 år sedan
Tja..
Tänkte flyga till bangkok december 2014 (tidigast 19e) och flyga hem islutet av januari 2015.. Så nu undrar jag fall någon vet när flygpriserna går ner och vart man hittar billiga resor.
Min dotter på 4 år ska med så får max vara en mellanlandning och max tid på 13-14h per väg..
Några tips ...
Updaterad av Galax
för 7 år sedan
Nån som har erfarenhet av resebyrån GoPlaces?
Updaterad av Muangthai
för 5 timmar sedan
Hej!
Nån som flyget med KLM med ekonomi biljett?
Vad gäller egentligen ang incheckad stor väska, ingår 23 kg väskan i priset, eller måste man betala extra för den?
Och hur hårda är just KLM om man har lite extra kg i vikt?
USA
Danne_p,
19 nov. 2024
Updaterad av Danne_p
för 2 dagar sedan
Åker till USA senare i vinter och jag har tyvärr inte bokat direkt med flygbolaget.
Tänkte först inte ta med min golfbag men har ändrat mig.
Kontaktar resebyrån som jag bokat med och får svar att dem inte kan boka på
golfutrustning i efterhand. Internationella flygbokningssystemet tillåter inte ...