Thailand
Issa_kohlanta,
17 jan. 2009
Updaterad av Karten
för 15 år sedan
någon som har avrit på long beach resort i koh lanta?
jag undrar om det är ett bra hotell
är bungalowerna fina....stranden precis utanför och går att bada vid? ... Fiddi: Vi bodde på Long Beach "syster" hotell Lanta Nakara. Det är samma ägare och man delar pool och restaurang.
Vi var där med två ...
Thailand
Sarasahara2,
6 mars 2016
Updaterad av Hille2
för 8 år sedan
Hej,
Vi ska tillbringa tre veckor i Thailand.
Första och sista veckan blir på fina hotell med pool.
Veckan i mitten skulle vi vilja tillbringa lite mer "spartanskt" på Koh lanta.
Long beach verkar fint så jag letar nu boende där.
Vi har bokat sju nätter på Seapearl, vid restaurangen Thai cat. ...
Thailand
Jonken,
11 jan. 2010
Updaterad av Jonken
för 14 år sedan
Hej!
Är det någon som vet någonting om Southern lanta resort?..vi är en familj 2 vuxna o barn 4,6år ....söker boende på Klong Dao strnden..helst inte för dyrt!!..någon som har tips??..reser under februari...i en månad.. ... Karina62: Visst är det bra. Lite dyrt tycker jag. Bara svenskar runt detta ...
Thailand
Blomman79,
19 juli 2019
Updaterad av Frk_reslust
för 5 år sedan
Hej hej!
Som rubriken lyder, är det någon som har något att säga om de två hotellen? ... Frk_Reslust: Hej,
Bodde på Lanta Nice Beach Resort 2017 och på Lanta Nature Beach 2018. Vi, två vuxna, föredrog Lanta Nature Beach.
Nu fick vi fint läge på bungalowen och till en väldigt fördelaktig peng. ...
Thailand
Jk4,
23 nov. 2015
Updaterad av Frassa
för 8 år sedan
Går det bo i dessa? Någon som bott i dessa?
Skall stanna 4 nätter, har inte jättehöga krav.
... Frassa: Hej!
Jag bodde på Charlie i våras. Helt ok boende, restaurangen var väl lite sisådär... En miljon flugor som delar frukostbuffén med dig.. Stranden och vattnet nedanför var ok, stranden ...
Thailand
Winx,
4 jan. 2013
Updaterad av Miguele
för 11 år sedan
Har varit där men minns ej exakt hur boendedelen såg ut. Deras seaview family room, är det i hotelldel eller fristående bungalows?
Är det deras bästa alternativ? Vill ha så bra utsikt som möjligt men hotelldel går helt bort. Börjar bli bråttom nu och det verkar ut att vara fullbokat där vi brukar ...