Glatt knasig tjej som ska se världen :)
Hejsan! Glad och okomplicerad tjej som tänkte ut och resa till höst/vinter. Jag tänkte besöka olika fina platser, ev. jobba lite, resa runt massor och ibland ta det lite lugnt och njuta.
Jag söker någon som skulle kunna tänka sig att mötas upp och glida runt lite. Någon som inte har någon direkt plan förutom att besöka antingen Nya Zeeland, Australien, central Amerika, USA eller Indonesien. Jag är öppen för förslag. Svårt att bestämma plats just nu då man vill vara överallt :)
Är du en kille eller tjej som tänker något liknande. Hör av dig!!
Har även snapchat. Heter lindabettan
/Linda :)
Jag söker någon som skulle kunna tänka sig att mötas upp och glida runt lite. Någon som inte har någon direkt plan förutom att besöka antingen Nya Zeeland, Australien, central Amerika, USA eller Indonesien. Jag är öppen för förslag. Svårt att bestämma plats just nu då man vill vara överallt :)
Är du en kille eller tjej som tänker något liknande. Hör av dig!!
Har även snapchat. Heter lindabettan
/Linda :)
Hej!
Jag heter Anne-Laila och planerar en jorden-runt resa. Jag skulle då vilja besöka USA, Sydostasien och Australien eller Nya Zeeland.
Jag skulle vilja påbörja min resa under januari eller februari 2017. Tyvärr kan jag inte åka under hösten 2016.
Hur passar det dina planer?
Hoppas att vi kan resa tillsammans.
Jag heter Anne-Laila och planerar en jorden-runt resa. Jag skulle då vilja besöka USA, Sydostasien och Australien eller Nya Zeeland.
Jag skulle vilja påbörja min resa under januari eller februari 2017. Tyvärr kan jag inte åka under hösten 2016.
Hur passar det dina planer?
Hoppas att vi kan resa tillsammans.
Hej!
Jag heter Karolina och planerar en resa till Asien elelr Australien I höst eller vinter, har inga speciella planer dock så vil jag bara ut o resa och inte jobba och kan inte vara borta flera månader, men jag reser gärna med nån under tiden jag kan :)
Jag heter Karolina och planerar en resa till Asien elelr Australien I höst eller vinter, har inga speciella planer dock så vil jag bara ut o resa och inte jobba och kan inte vara borta flera månader, men jag reser gärna med nån under tiden jag kan :)
Hej! Jag hade också tänkt resa i höst, skulle vara kul att hitta någon/några att åka med. Jag är sugen på Sydostasien/Australien/ Nya Zeeland. Tänkt resa mellan augusti och januari. Har inte planerat så mycket än utan är öppen för förslag, så skulle gärna höra mer om era planer :)
Hej!
Jag kom hem från Australien och Nya Zeeland för två månader sen och nu är jag sugen på att åka igen, era resplaner låter väldigt spännande. Jag är väldigt flexibel med resmål, har ni några tankar på hur lång tid det skulle ta att resa jorden runt? Hör gärna av er i chatten jag vill gärna höra mer om era resplaner :)
Rebecka
Jag kom hem från Australien och Nya Zeeland för två månader sen och nu är jag sugen på att åka igen, era resplaner låter väldigt spännande. Jag är väldigt flexibel med resmål, har ni några tankar på hur lång tid det skulle ta att resa jorden runt? Hör gärna av er i chatten jag vill gärna höra mer om era resplaner :)
Rebecka
Jag hade tänkt vara borta i fyra månader och kanske avsluta med en språkresa i Sydamerika, men det är inte säkert ännu.
Hur länge vill du vara borta?
Hur länge vill du vara borta?
Hej! Jag är en 25-årig tjej som backpackade i Europa i Australien i höstas och fick enorm mersmak för resande! Vill se hela världen så har svårt att välja var jag ska börja så är öppen för allt utanför Europa haha! Nya Zeeland, central och Sydamerika, Asien, Afrika!
Kan tyvärr inte åka iväg i flera månader då jag ska skriva mitt mastersarbete till hösten men tänker att jag skulle kunna åka iväg i 3-4 veckor i december-januari 2016-17. Måste vara tillbaka till redovisningen ca v2 i jan, men man kan ju alltid påbörja en resa tillsammans även om man ska resa olika länge :)
Kan tyvärr inte åka iväg i flera månader då jag ska skriva mitt mastersarbete till hösten men tänker att jag skulle kunna åka iväg i 3-4 veckor i december-januari 2016-17. Måste vara tillbaka till redovisningen ca v2 i jan, men man kan ju alltid påbörja en resa tillsammans även om man ska resa olika länge :)
Hej! Det låter spännande, lägg gärna till mig på Facebook så kan vi prata mer :)
https://www.facebook.com/rebecka.sjoberg.7
https://www.facebook.com/rebecka.sjoberg.7
Hej. Låter intressant. Är själv sugen på en resa till Australien i höst men kan även tänka mig Asien eller Indonesien, är öppen för förslag. Hade tänkt mig att åka i augusti-september någon gång och kan vara borta ca. 1 månad så skulle vara kul att hitta någon att åka med :)
Heej!
Låter kul! Ja hade velat åka till Australien,nya Zeeland eller Indonesien! Upptäcka äventyra och glida runt i en månad!
Låter kul! Ja hade velat åka till Australien,nya Zeeland eller Indonesien! Upptäcka äventyra och glida runt i en månad!