Europa
Klara12,
22 maj 2017
Updaterad av Klara12
för 7 år sedan
Jag åker till Gibraltar, men, vilken valuta handlar man med i Gibraltar.
Jag har läst både gibraltar pund. engelska pund och Euro. ... Dryden: Pund är de som gäller men även Euro accepteras på sina håll. ... Klara12: Engelska pund eller gibraltarpund eller räknas de som samma? ... Lillaannaj: Går ...
Spanien
Klara12,
20 mars 2017
Updaterad av Pierito
för 7 år sedan
Vi åker till Marbella-Estepona i juni. Tänkte göra en utflykt till Gibraltar. Vad skall man tänka på att se på Gibraltar?
Vem skall man åka med? Vad skall man tänka på?
Vad finns det mer för utflykter man kan göra? ... Klara12: >Citerat från Lillaannaj:
>Det går också reguljära bussar till La ...
Portugal
Bettygreen,
11 maj 2011
Updaterad av Bettygreen
för 13 år sedan
Hej
Vi funderar på att flyga till Lissabon, ta oss med tåg (el buss) nedåt mot Gibraltar, över till Marocko, ev till Tanger, vända tbx och in i Spanien mot Sevilla och runtikring.
Alternativt starta i Sevilla och göra resan åt andra hållet,
Vi ska åka i miten av Juli, ca 10dagar el längre.
Vi ...
Gibraltar
Fiasvens,
18 okt. 2010
Updaterad av Canada2000
för 14 år sedan
Är det någon som vet om man kan ta sig med buss eller tåg mellan Malaga och Gibraltar och i så fall om det går att göra det som en dagsutflykt?
mvh
Sofia ... Naimakka: Det var också länge sen jag gjorde samma utflykt. Det går reguljära bussar från Malaga till La Linea som tar ca tre timmar. ...
Spanien
Asvlkpg,
12 apr. 2008
Updaterad av Sea
för 16 år sedan
hej, vi ska åka till Fuengirola i sommar. Är det någon som vet om det går bussar därifrån till Gibraltar. En dagstur tänker vi oss.
har ni några andra trevliga förslag? ... Sea: Det går även ordnade bussturer till Gibraltar från busstationen i Fuengirola. Kostar ca 25 € per person och går nog ...
Updaterad av Canada2000
för 16 år sedan
Hej!
Funderar på en Gibraltar-resa främst för valar och apor. Men hjälp, vilket litet utbud! Vad är det smartaste (mao billigaste) sättet att resa till Gibraltar? Andra tips och råd från er som varit där?
Hälsningar,
Jenny ... Lora: Hej Jenny,
British Airways flyger direkt till Gibraltar ...