Vietnam
Bluesfinger,
8 juni 2009
Updaterad av Tuareq04
för 15 år sedan
Ska du flyga till Asien? Prova gärna med Qatar airways som flyger från Stockholm några gånger i veckan till Doha. Därifrån går det alla möjliga rutter. Qatar är ett 5-stjärnigt flygbolag och har mycket god service och komfort. Jag flyger med dom till Vietnam ofta och är mycket nöjd. Prisvänligt. ...
Asien
Kberna,
19 nov. 2023
Updaterad av Worldofmarie
för 41 veckor sedan
Hej!
Ska resa med Thai Airways och har skrivit Ö som O i efternamnet på biljetten. Någon som vet hur nitiska Thai Airways är med att Ö ska stavas OE?
Ska även söka visum nu och tänker att det är bra om namn på biljett överensstämmer med visum. Så antingen får jag ansöka om visum med O (likt ...
Thailand
Toande,
4 okt. 2021
Updaterad av Toande
för 3 år sedan
hur funkar det att boka med thai airways nu ,, går planen i mitten på december el dom ställer in , nån som vet nåt om detta , bra priser med dom nu i dec, o får man tillbaka pengarna om dom ställer in ... Toande: Hört dom ställt in en del plan o vissa har köpt biljetter till 2 olika ...
Updaterad av Mcenroe
för 3 år sedan
Hej!
Jag förstår att det dyker upp många liknande trådar gällande resor och återbetalningar men jag känner verkligen att jag behöver hjälp. Eller åtminstone en hänvisning till vart jag ska söka. Jag och min vän bokade en större resa via Ticket med avgång juni 2020. Alla biljetter blev avbokade ...
Thailand
Backiz,
26 feb. 2019
Updaterad av Winx
för 5 år sedan
Sitter och funderar på resa till Thailand med Ving i februari 2019 till Phuket Orchid Resort & Spa.
Man kan åka med Vings Thomas Cook eller med Thai Airway. Priset är ungefär det samma.
Förslag på vilket bolag man skall välja?
Någon som varit till Phuket Orchid Resort & Spa?
Reser med fru och ...
Updaterad av Nisse524
för 5 år sedan
Vi har nu för första gången flugit med Qatar Airways och våra förväntningar var höga eftersom bolaget två år i rad rankats till världens bästa flygbolag.
Men jag måste säga att mina förhoppningar grusades rejält, dessvärre.
Punktlighet borde ju vara ett viktigt kriterium för att rankas på en ...