Storbritannien
Hobbe17,
18 nov. 2013
Updaterad av Barabrittiskt
för 10 år sedan
Hej
vi är totalt sex personer som reser till London nu i december, fyra vuxna och två barn. Vi flyger till Gatwick, önskar tips om hur vi reser bäst och billigast in till London. Vi ska bo på ett hotell som heter Arosfa Hotel och ligger på 83 Gower Street, Camden.
... Canada2000: Directions ...
Storbritannien
Janneb71,
10 apr. 2018
Updaterad av Janneb71
för 6 år sedan
Hej. Jag och mina barn flyger till Heathrow den 18 juni och landar kl. 22:50 på kvällen där. Och vi ska flyga vidare från Gatwick dagen efter på förmiddagen och min fråga är om ni har några bra tips på transfer mellan flygplatserna. Jag har funderat på taxi. Tack på förhand. J ... Lotta29: Det ...
Storbritannien
Thereese,
15 nov. 2007
Updaterad av Mohlajn
för 6 år sedan
Skulle behöva veta lite mer om resvägen mellan gatwick och heathrow. Hittar nämligen massa flyg där jag mellanlandar i london, men måste tyvärr ta mig mellan de olika flygplatserna. Är det någon som har erfarenhet av byte av flyg i london eller vet hur jag tar mig mellan dem och till vilket pris? ...
Storbritannien
Annatsand,
29 maj 2017
Updaterad av Asok
för 7 år sedan
Hej!
Senast jag var i London åkte vi Gatwick Express in till Victoria. Därefter metro med två byten innan vi var vid hotellet. Denna gång tänkte vi pröva ett vanligt Thameslink tåg Gatwick-Blackfriars station, varifrån vi kan gå till hotellet. Jag skulle gärna boka biljetterna i förväg för att ...
Storbritannien
Skoffan,
6 feb. 2017
Updaterad av Skoffan
för 7 år sedan
Hej!
Jag och familjen reser till London via Gatwick om en vecka och jag hade tänkt köpa tågbiljetter via deras hemsida, för att spara lite pengar på en gruppbiljett. Men jag blev tveksam på om biljetten Anytime return är giltig för bara en specifik avgång från Gatwick. Att den gäller för alla ...
Storbritannien
Gillar_tips,
19 dec. 2016
Updaterad av Miko
för 7 år sedan
Hur rekommenderar ni att man bäst tar sig från
Park Plaza Westminster Bridge till Gatwick
tidigt söndag morgon?
Planet (Norwegean) lyfter 8.00 redan.
8 januari
Vad kostar en taxi tex, och kommer man fastna i trafiken?
Går det tåg o tunnelbana så man kan vara på Gatwick redan 7.00 el vad de ...