El Salvador
Annaekdahl,
22 aug. 2014
Updaterad av Annaekdahl
för 5 år sedan
Hej!
Jag älskar att resa och träffa människor från andra kulturer och länder! Detta gjorde att jag jag får 7 år sedan för första gången kom till El Salvador, Centralamerikas minsta land och lite av en oupptäckt pärla!
Nu bor jag här sedan ett par år tillbaka och ni får gärna ställa frågor om ...
El Salvador
Robbowan,
3 maj 2011
Updaterad av Robbowan
för 12 år sedan
Äntligen fixat. Senare i år blir det resa till damens hemland El Salvador och antagligen även en avstickare till Guatemala och ev något annat nära land.
Vamonos a Centro America! ... Robbowan: Japp, visserligen är de senaste nyheterna från familjemedlemmar att gängen blivit mer aktiva men, som ...
El Salvador
Juliavb,
10 dec. 2016
Updaterad av Juliavb
för 7 år sedan
Hej!
Jag och min partner är och backpackar i Central Amerika och har nu siktat in oss på att åka till El Salvador, vi planerar att resa runt i ungefär en och en halv vecka. Så skulle uppskatta om någon som har erfarenhet av landet ville dela med sig av sina tips. Vilka städer borde vi åka till? ...
USA
Annafrohler,
11 aug. 2024
Updaterad av Birgere
för 2 dagar sedan
Här kommer en fråga ni aldrig hört förr...;) Jag behöver tips och råd för en resa till Florida. Ska kanske börja med att skriva att jag har läst hur mycket som helst på detta forum angående detta men har ändå behov av tips och råd.
Lite bakgrund: Vi är en familj på två vuxna och två tonårsbarn i ...
Vietnam
Cekblad,
15 nov. 2024
Updaterad av Silverfang
för 3 dagar sedan
Vill höra om någon har erfarenhet av att sitta längst bak på längre flygningar? Fördelar/ nackdelar?
Sydamerika
Johanna_c,
13 nov. 2024
Updaterad av Johanna_c
för 4 dagar sedan
Hej alla resglada! Jag vill åka till Sydamerika i vår. Framförallt med fokus på vandring, äventyr och naturupplevelser. Jag vill uppleva mycket och tänker spontant lägga cirka 2 månader på att resa runt. Patagonien, Eldslandet, Bolivia, Machu Picchu, Ecuador är några platser jag vill till. Jag ...