Kroatien
Camillahagberg,
2 aug. 2020
Updaterad av Badnist
för 4 år sedan
Hej!
Vi är en familj som har biljetter nu den 4/8 och funderar på att åka. Men är det ngn av er som befinner sig där nu eller som har kontakter där eller som just kommit hem? Hur är läget och hur ska vi resonera?
Tack på förhand/ vänligen Camilla ... Badnist: Jag kom hem igår från Split. Jag ...
Kroatien
Sooofiaj,
20 aug. 2019
Updaterad av Lisanilsson
för 5 år sedan
Hej!
Vi åker till Hvar på fredag och jag har funderat angående transfer med Tui eller om vi ska boka det själv. Med Tui kunde det nämligen ta flera timmar till det att vi var framme på Hvar, de verkar boka färja och inte katamaran.
Vi landar 8.45, borde man hinna med katamaran från Split --> ...
Kroatien
Brus,
7 mars 2013
Updaterad av Adriatic
för 5 år sedan
Hej,
Någon som rest från flygplatsen i Split till Hvar? Går det att ta sig dit med buss? Hur lång tid tar det ca?
Och tips på¨bra prisvärt boende i Hvar, lägenhet, pensionat ?
Tacksam för svar ... Adriatic: Numera går det även snabbfärja tex SplitExpress.com från Split Flygplats till Hvar och ...
Kroatien
Lolloloppan,
2 aug. 2016
Updaterad av Brigitta
för 8 år sedan
Hej! Jag och pojkvännen flyger till Split den 20 augusti och är där en vecka. Min fråga är vart det är bäst att bo, i Split eller på någon av öarna? Vi vill festa, sola och helst uppleva 2-3 öar. Fungerar det att bo på Hvar och besöka de andra öarna under dagen eller bör man byta boende? ... ...
Kroatien
Jessicapat,
1 aug. 2006
Updaterad av Abbebus2
för 16 år sedan
Hej!
Jag och min pojkvän åker till Kroatien om några dagar. Vi ska vara i Split två dagar, sedan på ön Hvar(vi bor i Hvarstad) i fem dagar. Skulle vara roligt att få lite tips på vad man kan göra och sådant man inte får missa osv. Är det något som varit där nu i sommar? Hur är prisläget nu?
Mvh/ ...
Kroatien
Chilly97,
18 maj 2015
Updaterad av Desires
för 9 år sedan
Hej, jag ska resa från Split flygplats den 20/5, landar kl 15 och undrar hur man bäst tar sig därifrån till Jelsa på Hvar? Finns det någon som vet??
... Desires: Ser att det redan är imorgon du ska åka, så du har kanske tagit reda på detta själv nu, annars följande info:
Du tar dig via ...