Nordamerika
Feca,
23 apr. 2020
Updaterad av Feca
för 4 år sedan
Hej
Hoppas någon kan svara på mina frågor.
Ska till Maui en vecka och har googlat men behöver lite råd.
Har tänkt bo först några dagar på banana bungalow hostel då de anordnar road to hana-turer men det verkar ligga på östra sidan och vi är intresserade av västra. 🤔
Har hört att Kaanapali Beach ...
Updaterad av Svala
för 7 år sedan
Hej!
Vi kommer vara fem veckor på Maui i vinter och håller nu på att leta hyrbil. Vi vill ha en så billig bil som möjligt, men givetvis säker. Var letar man?
Där vi kollat hittills verkar priset landa på ca 20 000 kr för fem veckor vilket känns väldigt högt. ... Svala: >Citerat från Acotrisse:
> ...
USA
Melinaav,
5 juni 2015
Updaterad av Worldofmarie
för 9 år sedan
Hej på er!
Jag och en vän ska spendera 2 månader på Hawaii november-december i år, och rutten är Oahu -> Kauai -> Big Island och slutligen Maui! Vi ska spendera två veckor på vardera ö, vi ska hyra bil två dagar på kauai och tre dagar på Maui. Nu till en av de många frågorna som cirkulerar hos ...
Franska Polynesien
Henric,
18 mars 2015
Updaterad av Tazmbb1973
för 9 år sedan
Jag håller på att planera en resa till Söderhavet i oktober-november fyra veckor. Mina planer i nuläget är att besöka Fiji, Tahiti och Cook Island. Jag tar gärna emot all information och alla tips jag kan få. Har du/ni andra förslag på platser i Söderhavet är jag öppen för era förslag. Med vänlig ...
USA
Chrisfritznils,
26 jan. 2014
Updaterad av Chrisfritznils
för 10 år sedan
Hej! Vår familj med 2 tonårsdöttrar (16 o 17)kommer åka till Hawaii knappt 3 veckor i sommar. Vi tänkte tillbringa 3 dgr i Oahu, 9 dgr på Big Island och 5 dagar på Maui eller Kauai. När man läser era inlägg verkar det som Kauai är populärast. Annars är det Maui som verkar blivit mest populärt bland ...
Updaterad av Hawaii
för 10 år sedan
hej,
vi tänkte åka på bröllopsresa till bora-bora, och undrar om någon vet vilket bolag är bäst att åka med?
tack!
... Hawaii: Ja, ganska säker på att både Air New Zealand och Air France flyger till Papeete, och sedan kan du flyga till Bora Bora. Air ...