Frankrike
Jossan82,
14 maj 2014
Updaterad av Sierra
för 7 år sedan
Hej ,
undrar om ngn där ute vet hur man bäst åker från flygplatsen nice till antibes?
Vore tacksam för
svar:)
... Rallarnasros: >Citerat från Jossan82:
>tack för svaren. nu lutar det åt att vi ska hyra en bil o ha den alla dagarna.
>Kan man parkera på gatorna runt Antibes? vi ska bo ...
Frankrike
Nike82,
3 jan. 2015
Updaterad av Kozygin
för 9 år sedan
Hej vi är en familj som funderar på att bila ner till franska rivieran för första gången med barn 3 o 6 år. Blir tyvärr i högsommaren slutet av juli då vi båda har möjlighet till sem. Har fastnat för antibes. Någon som varit på hotellet antibes premium port prestige? Tipps på var bra stopp finns ...
Frankrike
Elsahelene,
13 feb. 2015
Updaterad av Mr_b
för 9 år sedan
Hej! Jag och tre andra tjejer ska åka till Marseille i maj. Vi har aldrig vart där innan, så jag tänkte fråga om någon har tips på bra matställen, sevärdheter och fina platser som är värda att besöka. Finns det någon badplats som man måste besöka? Väldigt tacksam för svar! ... Mr_B: Notre-Dame de ...
Frankrike
Anpe69,
10 feb. 2013
Updaterad av Philou
för 11 år sedan
Ngn som har ett gott tips så är jag tacksam.
Bra standad, lugn läge men ändå nära stranden o cemtrum.
Tar emot alla tips.
mvh
AP ... Nisse2ears: Jag minns inte namnet, men jag gissar att du har raderat din gamla tråd och skapat en ny med rätt ort?
Mitt svar står kvar: Tripadvisor är en bibel ...
Frankrike
Sirapp,
15 jan. 2013
Updaterad av Andersgbg
för 11 år sedan
Hej!
Jag planerar tillsammans med en av mina bästa vänner en resa till Franska Rivieran i slutet på sommaren. Vi är ute efter sol, härliga strandpromenader, uteserveringar, bra shopping, uteliv och trevliga, lättsamma människor. Vart hittar vi detta?
Närheten till stranden är naturligtvis ...
Frankrike
Pogge,
28 mars 2010
Updaterad av Worldofmarie
för 14 år sedan
vilket av dessa 2 skulle ni rekomendera. stranden och stadsmiljön e viktig för oss..
... Sierra: Får jag välja blir det definitivt Antibes. Till sommaren blir det tredje besöket....kika in här:
http://www.reseguiden.se/forum/resor/rivieran-provence-2008-1303 ... Pogge: Vad gör det valet ...