Filippinerna
Grodanmalin,
4 jan. 2014
Updaterad av Nori
för 10 år sedan
Hej!
Jag och min sambo åker på långresa snart och avslutar den i Filippinerna 10-28 mars.
Det är verkligen svårt att välja i Filippinerna om man inte varit där, många ställen och långa restider, vilket gör att vi får begränsa oss.
Vi har två alternativ:
(Vi landar i Manila tidigt på ...
Filippinerna
Christian86,
13 mars 2018
Updaterad av Mikaelaaa
för 6 år sedan
Hej! Jag och tjejen åker till Fp nästa vinter och har 14 nätter.
Alternativ 1: 7 nätter i El Nido och 7 nätter i Panglao på Bohol. Tänker att det är en bra mix för att koppla av på fina stränder samtidigt som man kan göra utflykter.
Blev lite sugna på att se Boracay också som ska vara fint, ...
Filippinerna
Alexlofberg,
27 mars 2015
Updaterad av Danielholmstedt
för 9 år sedan
Hej,
Jag åker till Filippinerna i Maj mest för dyk. Jag har 2 stop ett utav dem är Coron Island El nido och sedan ner till Puerto Princesa.
Sedan (här får jag svårt att välja) Malapascua eller vända söder ut mor Bohol och besöka öarna Balicasag och Siquijor Island?
Någon som har bra tips? ...
Filippinerna
Miia61,
10 feb. 2014
Updaterad av Ruderalia
för 10 år sedan
Vilket ställe är bäst av dom här 2? Samt vart tar man sej mera från dom här ställena? ... Ruderalia: Vi åker på första resan i april och börjar med att åka ut till Palawan med underground river och El Nido i sikte... Efter det så åker vi antagligen till cebu eller Bohol och vi har tänkt hinna med ...
Filippinerna
Emilijaj,
23 juli 2013
Updaterad av Emilijaj
för 11 år sedan
Hej!
Jag ska under min asienresa i februari -14 b.la. besöka Filippinerna och har tänkt att vara där i ca 10 dagar och vill självklart till Boracay, men blir även sugen att åka till någon annan ö. Så nu behöver jag tips, ska jag välja Malapasqua eller El Nido? Eller är det dumt? Är det bättre ...
Filippinerna
Sandraochisabelle,
21 maj 2013
Updaterad av Guntebunte
för 11 år sedan
Hej!
Vi är två tjejer som ska ut i världen och behöver er hjälp!
Vi ska till Asien i 3 månader och Filippinerna blir vårat första stopp för att stanna i en månad.
Tanken är att vår rutt ska se ut följande:
Cebu-bohol-malapascua-boracay-palawan-Cebu..
DÅ UNDRAR VI: Är detta en bra ...