Turkiet
Murre1,
23 aug. 2018
Updaterad av Worldofmarie
för 6 år sedan
Håller på och segdrar en fråga hos Pegasus airlines angående min stavning på biljett vs pass. De vill nu ha ett foto på mitt pass för att kunna svara på om det är ok att stava A istället för Å eller om jag måste ändra till AA :/. Känns ju sådär att maila kopia på passet, eller är det något vanlig " ...
Emmazetterlund,
27 juni 2016
Updaterad av Nisse2ears
för 8 år sedan
Hej!
Ska ut och resa i feb tre månader. Vi ska då ha med en gopro bla, och funderar hur man smidigast gör då denna blir full? ( detsamma gäller tel, kamera)
Alla tips mottages :D ... Nisse2ears: Som ovan föreslagit - fler eller större minneskort. Antingen till kameran direkt eller en som ni med ...
Spanien
J0rdenrunt,
18 juli 2014
Updaterad av Barabrittiskt
för 10 år sedan
Hej!
Jag ska åka till Barcelona i augusti. Jag skulle vilja ha tips med sevärdheter. Jag tar foton så skulle gärna vilja ha tips på fina platser, eller platser som jag bara måste besöka. Det behöver inte vara "den finaste plats jag sätt", men gärna någon trevligt. Jag gillar att vandra och se ...
Storbritannien
Applej,
16 juni 2012
Updaterad av Cajsawarg
för 12 år sedan
Hej!
Tänkte köpa Oyster Cards till oss vuxna, och till barnen, fast de är under 11 båda två så de åker gratis.
Behöver vi foton till dessa? Kan man fixa det på Heathrow samtidigt som man köper Oystercard eller hur funkar det? ... Pelle77: Minns inte att vi fotade oss för oyster card alls. ... ...
Thailand
Ej,
30 okt. 2009
Updaterad av Sockra
för 14 år sedan
Vet någon om det måste vara passfoto till visum, eller går det bra med foto till körkort/leg?Har förstått att det inte är samma sak.
Mvh Ej ... Sockra: Vet ngn vad reglerna för visumfoto är förutom då vit bakgrund, tänkte beställa på pixum.com . Ska man ha rakt framifrån eller visa örat eller ngt? ...
Updaterad av Asok
för 16 år sedan
Ämnet säger väl det mesta, foto eller video?
Vilket sätt ger bäst intryck av platsen man dokumenterat om man vill visa någon annan?
Och hur mycket fotar/videofilmar ni på era resor?
Micke ... Laplander: knäpper mycket kort men filmar också, skulle väl vilja säga att det är roligast att knäppa ...