Updaterad av Anncamilla
för 5 år sedan
Hej.
Jag söker efter ett passfodral/passförvaring för en familj på 4 personer där vi kan förvara våra pass, biljetter osv. när vi reser.
Någon som har ett bra tips? Hittar bara sådana för ett pass med biljett etc.
Tack på förhand
Mvh ... Anncamilla: >Citerat från Saab:
>Kan ej säga var de ...
Thailand
Blidsell,
9 aug. 2017
Updaterad av Gunillad
för 7 år sedan
Hej på er alla duktiga Thailandsresenärer!
Har funderat ett tag på en sak, tänkte ni kanske kan hjälpa mig. I dec-jan åker vår familj till Thailand på semester och avslutar med Bangkok. Vårt flyg hem går sent på kvällen ca 23 och vi skulle vilja utnyttja dagen maximalt. Men vart förvarar vi ...
USA
Tessanax,
30 okt. 2016
Updaterad av Brycecanyon
för 8 år sedan
Vi åker på kryssning i karibien och utgår från Miami.
När vi kommer tillbaka 4/12 kommer vi i land tidigt på förmiddagen och vårt flyg går till Sverige 21 och vi behöver tips på hur man smidigast kan förvara sin packning under dagen? Vi flyger från Fort Lauderdale och ska vara på flygplatsen ...
Updaterad av Hawaii
för 9 år sedan
Finns det någon service där man kan förvara sitt pass m.m i USA om man tänkt göra en roadtrip där och inte ständigt vill bära runt värdesaker eller ha dom liggandes i bilen?
Tänker mig en sorts drop-off med garanterad säkerhet mot en viss avgift? ... Hawaii: Ang. förvaring rent allmänt så finns ...
USA
Reseglader,
10 jan. 2015
Updaterad av Koivu1
för 9 år sedan
Landar på Newark sedan vidare till Florida där inga vinterkläder behövs, får jag hoppas.Skall någon vecka senare tillbaka till NewYork och där behövs varmare kläder Alltså min fråga: Finns det något ställe på Newark där man kan lämna in en väska för förvaring lite längre tid ??? ... Koivu1: ...
Danmark
Katrinl,
2 nov. 2012
Updaterad av Floridasidan
för 11 år sedan
Är det någon som vet om det finns förvaringsboxar på Kastrup där man kan förvara vinterkläder i tre veckor och vad kostar det i så fall?
Jag hittar ingen tydlig info o detta så nu hoppas jag på er hjälp:) ... Floridasidan: Det fanns en garderob men den har nyligen stängts. Vet inte om de tänkt ...