USA
Martinakarlsson,
15 mars 2018
Updaterad av Magil
för 6 år sedan
Jag och min sambo reser med våra små barn (1 och 3 år) i maj till Florida. Vi har redan hyrt bil och bokat hotell på platserna vi ska stoppa på.
Jag önskar tips på sevärdigheter runt om Fort myers samt tips på vilka parker som passar bäst för en 3 åring i Orlando)? Är ju så mycket att välja på! ...
USA
Jenkan81,
11 dec. 2014
Updaterad av Floridasidan
för 9 år sedan
Hej!
I april åker vi tillbaka till Florida med våra barn 8 och 11 år :) Vi var i Florida för två år sedan och gjorde Orlando-St Petersburg-Naples-Hollywood-Miami.
Nu blir det Orlando-Fort Lauderdale-Bahamas-Miami.
Vi ska först vara i Orlando i fem dagar för att besöka några fler parker. Sedan ...
USA
Sussie92,
16 jan. 2013
Updaterad av Floridasidan
för 11 år sedan
Jag vill ha en massa tips om Miami , fort lauderadela , key west , också OM NYC Då ja en massa tips om shopping m.m.
ja är två familj som åka först till NYC Sedan till Miami florida , fort lauderadela, , Key West , Orlando. o ja vi ska runt bila florida då
... Peter_O: Allt du vill veta ...
Updaterad av Annl
för 12 år sedan
Hej, Vi är en familj på 2 vuxna och 3 barn mellan 1-10 år som ska till USA i 3 veckor.
Det blir 1 vceka i Fort Lauderdale, 1 vecka Oasis of the sea västra karibien och 1 vecka orlando 7-28 oktober.
Frågan är nu, vilka parker rekomenderar ni att vi besöker?
Vi har blivit tipsade om Seaworld, ...
USA
Frusang,
22 aug. 2019
Updaterad av Dalton17
för 5 år sedan
Hej!
Första långväga familjeresan för 2 vuxna + 3 barn, 2 veckor. Har bara köpt flygbiljetter än. Anländer i Tampa kl. 16:00 den 15 dec. Jag håller på att lusläsa forumet. Förstår att vi nybörjare är tröttsamma med liknande frågor, men detta är så svårt… Vi inte några vänner att tillfråga. Vi ...
Updaterad av Mapt
för 4 år sedan
Hej
Vi åker till Orlando på fredag och stannar ett par dagar. Sen kör vi till Fort Myers. Vilken väg rekommenderar ni? Vi tar gärna en omväg om det är vackrare utsikt.
Behövs SUN-pass? Om så ska man köpa till det när man hämtar ut hyrbilen? Eller klarar man sig med att köa i vägtullar och ...