Följ med till london eller new york!

2 mars 2022 11:45 (redigerad)
Visningar: 168
Hej! Jag heter Linnéa och är från Stockholm. Söker någon att resa med till London eller New York under andra veckan i april! Älskar att gå på museum, äta god mat, konserter, ta en drink eller bara strosa och upptäcka staden! Har lätt att lära känna nya människor och är väldigt öppen. ✈️ Tyvärr jobbar mina vänner jag skulle resa med men testar lyckan här, då jag verkligen vill komma bort från Sverige lite! Kram / Linnéa
Av Fadel
3 mars 2022 01:06
Hej ! delar verkligen samma intressen av att få vara borta från vintern. Om du har möjligheten så kan vi dra om 4 dagar till Lanzarote, har en bokning hos TUI där jag skulle dit med en kompis som inte vill längre vill följa med, jag kan ändra namn och vi drar helt enkelt. 1 vecka från 7 mars. Mvh!!
3 mars 2022 09:46
Hej! Det låter kul! Kan tyvärr bara den veckan i april då mitt jobb har stängt då. Hoppas du hittar någon att åka med!:)
Medlemmen har tagit bort svaret
Av Dondon
4 mars 2022 17:46
Hallå! Är det bara london och new york som gäller? Jag tänkte åka till Lissabon andra veckan i april och vore kul att åka med någon / en 28 årig tjej vars vänner inte vill/kan följa med 😅