Flyttkompis till London hösten 2015?

4 aug. 2014 14:43
Visningar: 387
Hej! Jag är en tjej på snart 18 år som snart börjar mitt sista år i gymnasiet. Efter det är jag så jäkla sugen att flytta till London, som varit en dröm väldigt länge! Funderade först på att vara au pair, men hade varit perfekt att flytta med någon istället! Känns bättre, säkrare, och framför allt mycket roligare!

Jag planerar alltså flytt nästa höst och hade varit så himla kul om någon/några hade varit på! Jag söker både tjejer och killar som är lika taggad som jag på att flytta till London och jobba! Bara hör av dig om du är intresserad! Kram! :D
5 aug. 2014 06:47
Hej! Har också planerat på att flytta till London 2015, vet dock inte om det blir innan sommaren eller efter runt hösten. Hade varit kul att flytta med någon då flytta ensam inte är lika kul. Mina vänner är inte på samma plan i livet så lär gärna känna någon som också ska flytta dit :) Vart kan man nå dig, fb?
5 aug. 2014 08:50
Åh vad roligt! Nej det är precis samma här! Ingen av mina vänner känner likadant för att flytta utomlands! Ja det kan du! Testa att söka på Ebba Andersson och sedan bor jag i Blekinge/Ronneby! Kanske funkar det att trycka på den här länken: https://m.facebook.com/anderssoneebba?ref=bookmark

Hoppas det funkar så snackar vi mer!:D
19 aug. 2014 00:48
Hej!
Jag tog studenten nu i våras och är inne på samma sak. London är verkligen drömstaden! Mina planer är att jobba ett år först här hemma och sedan flytta om ett år. Kanske kan diskutera mer om det? :)
19 aug. 2014 08:01
Åh vad kul! Absolut!! Adda mig på Facebook så pratar vi mer! :D
19 aug. 2014 11:12
Vad kul känner likadant jag har velat flytta till london sen länge men inte heller haft någon velat följa med, så jag är också på hade vart jätte roligt !:)

//sandra
24 sep. 2014 20:38
Hej!! Åh va kul. Jag är också sugen på att dra till London nästa år! Kan jag lägga till dig på fb? :D
Diskussionen är stängd för nya svar