Flyttkompis Australien

9 okt. 2015 15:44
Visningar: 39
Hej!

Jag känner att det är dags för mig att lämna Sverige för en längre period, förhoppningsvis för resten av mitt liv. Det är något jag borde gjort för länge sedan men bättre sent än aldrig, right!

Jag tänker mig Australien. Australien är nog ett av världens vackraste länder. Naturen är otrolig, den australiensiska dialekten är så charmig och landet är mångkulturellt. Relativt lätt att få jobb också! Jag tänkte börja med att prova livet i Melbourne och se om man fastnar där eller om man flyttar vidare.

Jag vill komma iväg i december, SENAST efter nyår.

Vem är jag?
Jag är en tjej född 1993 (22år) och jag är född & uppvuxen i Kalmar. Är social, öppensinnad och lättroad. Gillar att festa, lära känna nya människor, yoga, resa, laga mat men främst äta :) Jag är i London minst en gång varannan månad. Stockholm lika så. Jag kan helt enkelt inte vara i Kalmar för länge. Arbetade för två nattklubbar i London men annars var jag där pga staden, vänner, romanser & att få komma ifrån Sverige till en ny kultur & slippa prata svenska för ett par dagar, haha. Annars har jag arbetat som servitris en period & inom vården i ett par år.

Skriv gärna i pm eller maila mig på (Logga in för att se e-postadress)

Kram :)
12 okt. 2015 19:53
Hej! :)
Du skrev en del som jag hade tänkt, är också less på Sverige och skulle vilja testa något nytt och träffa nya människor. Australien är det landet jag länge har velat åkt till, skulle gärna åka se mera ställen också men Australien först! Har också själv varit i London, England. Det är bara att svara om du skulle vilja göra en rese plan med mig.

Kram Hanna :)
14 okt. 2015 13:36
Australien låter najs, jag har jobb till slutet av november och sen är jag fri! Hur lätt är det att få visum till Australien? Går det snabbt? :)

Låter iaf jättekul, lätt på!