Flyttar till London i maj!

5 feb. 2014 21:37
Visningar: 172
Har du planer att flytta till London i slutet av Maj? Vi är två tjejer som tänkt åka till London för att bo och söka jobb där. Fick kontakt med den andra tjejen här på reseguiden, men vi söker efter någon mer tjej som skulle vilja dela lägenhet med oss. Vi hade tänk bo nära city, så skulle vara bra om någon mer har samma planer.

Hör gärna av dig :)
Av Josss
15 feb. 2014 17:13
Hej!
Jag är intresserad av att åka till London för att bo och förhoppningsvis hitta ett jobb i slutet av maj början på juni ! Är ensam för att mina vänner inte riktigt har samma intresse, så kollar här om det finns några schyssta tjejer man kan ha roligt med i London :)
Jag delar gärna lägenhet, det skulle var jätte roligt, och en rolig erfarenhet. Jag vill också bo så nära city som möjligt för att vara i händelsernas centrum och inte behöva pendla så mycket.
Jag är 20 år ( fyller 21 i sommar) och är intresserad! Om ni fortfarande söker kanske vi kan höras mer på mail eller så?

Hör av er! :)
15 feb. 2014 17:58
Hej!

Jag är sjukt intresserad och har ungefär samma planer som du. Skicka iväg ett meddelande ifall du känner för det så kan vi prata mer! :)
17 feb. 2014 17:27
Hej!
Jag har funderat på London ett bra tag nu och delar mer än gärna lägenhet.

Du kan ju höra av dig om du fortfarande letar flatmate. :)

Julia