”Flytta” utomlands 2019/2020🌍✨

Av Hanniiz
23 jan. 2019 11:48
Visningar: 405
Halloj!
Jag heter Hanna, är 24 år och kommer från Norrland.
Jag har lääänge velat åka utomlands en längre period och känner nu att jag är redo att göra en sådan super-resa. Men det är ju alltid roligare att vara två.👯‍♀️

Mitt mål med resan är att se, lära sig och äventyra massor!
Typ lära mig surfa, lära sig ett nytt språk, simma med delfiner, dricka drinkar, bestiga vulkaner osv, snorkla. Varför inte bli Hollywood fru? Allt från topp till tå.🐠💃🏼

Jag vill åka till massa länder kring Oceanien. Typ Australien, Nya Zeeland, Asien. Har två alternativ, men har inte bestämt mig om vilket som verkar roligast. Antingen göra en backpack resa eller att plugga utomlands.🦋🌴

Om du känner samma sak som jag att göra en sådan super-resa. Tveka inte att höra av dig.🤩

Mvh din framtida Partner in crime✨
// Hanna☺️
Medlemmen har tagit bort svaret
5 feb. 2019 20:12
Hej! Jag funderar på att plugga i USA i höst! Australien är också ett alternativ!
8 feb. 2019 09:53
Hej Hanna!

Du har inte haft några tankar på work and travelresa? Det är något jag har börjat kolla på.

Jag är 23 ifrån Dalarna och har under en väldigt lång tid velat göra en riktigt lång resa eller till och med flytta utomlands under en period. Är det något du skulle vilja göra? Hör gärna av dig i så fall !

Du kan nå mig på min instagram beatriceewesterr
Mvh Beatrice
23 feb. 2019 16:41
Hej

Jag är också inne på samma spår gällande Work & Travel i australien med avfärd i augusti/september 2019. Håller på att kolla runt gällande olika organisationer, ex goexplore.
Av Mosan96
2 mars 2019 09:57
Hejsan
Jag är väldigt intreserad och inne på samma sak som dig
Skriv på fb Moa Bjerklind
2 mars 2019 16:26
Hej!
Jag ska flytta till Australien i ett år och jobba! Mitt working holiday visum blev precis godkänt så i juli åker jag till Sydney och ska vara där i fem månader sedan får jag se vart det blir därefter. Om du eller någon annan här på tråden ska till Sydney under den tiden, hör av er! Hade varit kul med en roadtrip, båtresa eller bara gött häng.
Du når mig enklast på insta: julialarss
13 mars 2019 09:22
JAAAAAAA! Du låter super skön och jag är inne på exakt samma sak, lade precis ut ett inlägg när jag läste ditt. Men absolut, det du skriver låter ju som drömmen. Jag vill också göra allt det där! Du får jätte gärna skriva till mig på min IG (elyseleroy) så kan vi lära känna varandra, få se om vi klickar!

Kram!