Flytta till London i januari!

Av Idaadi
7 okt. 2013 17:28
Visningar: 740
Hej, jag är riktigt sugen på att flytta till London i början av 2014 på obestämd tid! Skulle både underlätta men också vara roligare att åka med någon/några andra! Själv är jag 20 år gammal och tjej, utan större krav på tillvaron än att jag vill ha kul, må bra och inte bo med alltför många katter!

Någon annan som går i samma tankebanor? Hur mycket pengar bör man ha sparat innan?

Tjing!
10 okt. 2013 13:23
Hej! Jag planerar också att flytta till London i början av nästa år och ,precis som du, på obestämd tid. Håller just nu på att jobba och spara pengar. Har en kompis som flyttade ner till London i slutet av September och hon sa att cirka 25.000kr är att rekomendera.
Ha det fint!
10 okt. 2013 15:19
Hej!
Jag har faktiskt tänkt exakt samma sak, att flytta ner dit och aa jobba, leva bra och ha kul!
Skriv till mig på FB, Nicole Hammensten, om du inte hittar mig kan jag skriva till dig!
/ Nicole :)
13 okt. 2013 20:12
hejhej! Jag är på exakt samma banor som dig och jag är verkligen på g att resa med några andra dit. Själv är jag 21 å gammal och sugen som fan på att våga chansa och leva livet! så om du får en bra vibb av mig, hör av dig och så får vi se vad som händer! om du inte får så hoppas jag du får dig iväg i alla fall :)

hare bäst!
Av Minisss
14 okt. 2013 18:09
Hej

Jag har också tänkt att flytta till London på obestämd tid
Har tänkt att leta jobb o boende där nere o ha kul!
Vill inte åka själv så vore kul att ha någon/några att åka med!
15 okt. 2013 21:03
Tänkte ni alla åka i början av 2014 eller är det någon som är på G snart? :)
16 okt. 2013 16:44
Hej, jag var lite inne på att plugga först , bara ta nån engelska kurs men skulle även kunna tänka mig att bosätta mig i London på obestämt tid bara för att leva loppan ett tag. Skulle även vara kul att bosätta sig i New Castle då jag har ett stort intresse för nattliv :) Frågan är om det räcker med 25 000 och hur lätt det är att skaffa bostad?
23 okt. 2013 01:13
Hej!! Jag är också inne på att flytta dit i januari/februari någon gång, hade varit grymt bra att hitta någon eller några att försöka fixa boende/flatshare med!
23 okt. 2013 19:17
Hej på er!

Jag är också inne på att dra till London i början av nästa år. Har inga kompisar som är sugna så vore kul att hitta någon/några som är inne på samma spår som mig så att man kan leta boende ihop. :)
5 nov. 2013 21:18
Hej, jag är 21 år gammal och är också i dessa tankar. Har redan bestämt mig att jag ska åka men hade varit super om man hade någon att åka med och dela lägenhet. Skicka gärna meddelande om någon är intresserad :)
14 nov. 2013 18:05
Om någon ska åka i slutet av mars (2014) så får ni jätte gärna höra av er!

Om mig?
Jo, jag är en 20 årig tjej som är riktigt sugen på london. Är så otroligt trött på Sverige så jag vill flytta till London för att ha the time of my life, typ haha. Vill helt enkelt bara ha en jävligt kul tid!

Mina kompisar här i Sverige är dessvärre inte alls sugna på att åka till London så har du planer att flytta till London i vår får du gärna höra av dig, det hade varit sååååå mycket roligare att ha någon att flytta dit med istället för att virra runt i London helt ensam :p
Av Sarar
3 dec. 2013 20:56
Hej! Är väldigt intresserad av att flytta till London och se vad staden har att erbjuda.. undrar bara om någon av er här har flyttat än? :)