Flytta till London i höst

Av Emman1
15 maj 2011 18:55
Visningar: 690
Hej! Jag heter Emma och är 20 år och jag är väldigt sugen på att bo och jobba i London. För något år sedan var jag där och ända sen dess har jag velat flytta dit och planerar att göra det i augusti/september, men jag vill helst inte åka själv.

Om det är någon som känner som jag så är det bara att höra av sig!
Av Idajan
17 maj 2011 10:51
Hej Emma!
Jag heter Ida och är 21 år. Jag är oxå väldigt sugen å på att bo och jobba i London! Vore kul att kanske prata ihop oss och sen kanske åka ihop ?
Bara att höra av dig! :)

Med vänliga hälsningar
Ida
20 maj 2011 12:53
Hej tjejer! Vad glad jag blev när jag såg det här.
Jag heter Viktoria och är 19 år, jag var på väg till London nu i februari men det blev aldrig av och nu i höst vill jag ge det en ny chans. Det hade varit kul att prata ihop sig och kanske åka tillsammans?

Mejla mig på:

(Logga in för att se e-postadress)

Ha det bra!
25 maj 2011 20:09
Hej! Gud vad kul, jag är också jätteintresserad av att åka dit i aug/sep och vill inte åka själv direkt!

Är ni fortfarande sugna och vill ha sällskap så hör jättegärna av er till mig,

(Logga in för att se e-postadress)

Mvh Malin :)
28 maj 2011 18:36
Detta är något jag också vill göra:) Är lätt att få jobb på plats, men behöver ju någon att dela boende med... Vi verkar vara några stycken, så tänker ni samma som jag?? /Maria
(Logga in för att se e-postadress)
12 juni 2011 13:02
Hej! Jag är 19 år och jag har bokat en språk kurs i London den 17 september till den 25 november. Efter språkkursen vill jag bo kvar i London till våren i alla fall, jag skulle väldigt gärna dela boende med er. Jag har boende hela kurs tiden, så jag behöver inte boende fören i slutet av november, men ni kan ju höra av er om ni är intresserade. =)
12 juni 2011 13:03
(Logga in för att se e-postadress) =)
30 juni 2011 11:26
Vad roligt att det är så många som ska flytta i höst!
Jag kommer flytta i slutet av Augusti och bor förvisso med min pojkvän som bott där i strax över ett år, men känner ingen utanför hans bekantskapskrets och skulle gärna träffa lite likasinnade som är lika nya i landet som mig.
Han har dessutom lite kontakter runtom i stan och har ganska bra koll på hur och var man ska leta boende och dylikt, så vi kanske kan hjälpa till lite!
Om någon känner likadant så hör gärna av er, (Logga in för att se e-postadress) :)
Av Joonis
30 juni 2011 20:56
Hej! Även jag är sugen på att flytta till, och jobba i, England. Kan dock inte förrän efter årskiftet 2011/2012, då jag pluggar fram till slutet av november. Jag har kollat runt lite på olika forum och hemsidor och det verkar finns en hel del andra som tänker i samma banor. För mig kvittar det egentligen vilken stad, så länge jag har någon att åka med då jag kommer till ett nytt land. Känns som att man får en lättare start genom att man kan dela sina upplevelser, problem och idéer med andra.
8 juli 2011 13:12
Ska också flytta till London i September med min sambo för jobb och uppleva staden!

Hur långt har alla här kommit i sina planer? Har ni bokat biljett/boende och sånt? :)
10 juli 2011 17:41
jag vill, jag vill, jag vill!

jag är jättepå att dra nån månad, exempel september-november! maila mig alt skriv på facebook

(Logga in för att se e-postadress)
olivia westin
30 juli 2011 17:46
hej emma! och alla andra som skrivit här :) jag planerar också att flytta till london i slutet av september och vill jättegärna åka dit och söka boende tillsammans med någon! hör jättegärna av er till mig om någon är intresserad! :D
8 aug. 2011 00:26
Hej! Jag är 22 år och har tänkt mig att flytta till London och jobba nu i höst. Jag intresserad av att hitta någon att åka med, för efter egna erfarenheter så är det alltid lättare om man är flera. Hör gärna av er. Finns på facebook också. Caroline Enterfeldt, eller på mail (Logga in för att se e-postadress) :)
14 aug. 2011 22:46
Hej!
Jag och min kille (19 och 21 år gamla) har också tänkt att flytta ner till london nu till höst och jobba och leva livet, förmodligen runt den 20 september. Vi är dock lite sent ute och har inte fixat något boende än... Om det är någon som är intresserad av att hitta något tillsammans så maila mig på (Logga in för att se e-postadress)! :)
Av Akumie
18 aug. 2011 18:53
Låter nice, skulle vara kul att flytta och testa något nytt även om man nu inte har universitet behörighet samt inte vill flytta för ynka 1 år men tanken lockar
22 aug. 2011 13:48
Har bokat boende + flyg nu iallafall, åker i början på september :) hur går det för alla? :D
Av Matil
8 sep. 2011 17:43
Hej Emma! (OCH ALLA ANDRA, SÅKLART!)
Jag kommer förmodligen göra ett försök att skaffa jobb och boende i London i början av oktober. Är du redan där då kanske? Jag letar efter folk att resa med och leta boende tillsammans med.
Hör av dig!
Matilda