Flytta till London Februari 2012
Jag funderar på att flytta till london i februari ha kul och söka jobb. Men det är alltid bra att ha någon/några att dela lägenhet med. Någon som funderar på london i februari? :)
Hej! jag funderar på samma sak. Skulle också tycka det var bra om man hade någon att dela lägenhet med. Hur länge hade du tänkt stanna? :)
Jag är intresserad :D
Hej! :) är nyss hemkommen från spanien, har varit där och jobbat, men trivdes inte riktigt. Vill väldigt gärna flytta till london för att jobba/bo! Funderar på att åka direkt efter jul, men jag känner mig inte helt bekväm med att bo ensam så därför skulle det vara jättebra, och kul, att dela med någon! :) Hör av dig! (Logga in för att se e-postadress)
MVH Karin
MVH Karin
Jag har sugit på karamellen att bo och jobba i London i flera år, och just nu är våren 2012 tom på jobb och studier, och jag funderar på att våga åka :). Hur länge planerar du att stanna?
Hej Johanna och alla andra som är intresserade! Jag är också sugen på att åka till London, söka jobb och leva livet. Min tanke är också att åka i början på nästa år. Jag är väldigt social, glad av mig och lätt att umgås med :) Bifogar min mejl: (Logga in för att se e-postadress)