Flytta till London efter sommaren?
Hej, jag har fått för mig att jag älskar London. Senast jag var där var väl kanske 14 år sen, men sen dess har mitt hjärta haft cravings för de brittiska gatorna. Jag tänkte tillochmed flytta dit! I några månader, kanske 2, kanske 3? Jag vill gärna bo rätt så centralt utan att egentligen ha en aning om vad som är centralt. Var hänger man i London? Har hört schyssta saker om Camden men har ingen aning om hur det är i praktiken. Någon som varit där och har tips? Jag gillar second hand shopping, att dricka öl och att stalka kändisar.
Säg till om någon skulle vilja dela en lägenhet med denna lilla nyfikna vegan.
Säg till om någon skulle vilja dela en lägenhet med denna lilla nyfikna vegan.
Hej!
Har ungefär samma planer som dig fast att jag skulle vilja bo i London längre än tre månader så skulle vart fett att snacka vidare med någon som också vill åka efter sommaren har tyvärr inte facebook men har du någon mail man kan kontakta dig på? :)
Har ungefär samma planer som dig fast att jag skulle vilja bo i London längre än tre månader så skulle vart fett att snacka vidare med någon som också vill åka efter sommaren har tyvärr inte facebook men har du någon mail man kan kontakta dig på? :)
Medlemmen har tagit bort svaret
Jag och eventuellt en till kompis vill också flytta till London i 2-3 månader juni-augusti och har samma intressen och tankar som du! Vill bo i west end eller camden, har kollar rätt mycket och vet nog lite vart man vill bo och så ;) Vill bo så centralt som möjligt!
Hör gärna av dig !!
/Josefin
Hör gärna av dig !!
/Josefin
Hej, jag är sjukt sugen på en London flytt men jag är lite för feg för att åka helt ensam så jag delar mer än gärna lägenhet. Jag är 19 år och det råkar vara så att dricka öl och att stalka kändisar är något jag är lite av en expert på ;). Hör gärna av dig om du fortfarande söker någon flatmate !
Tja! Vill också flytta efter sommaren och London hade inte varit helt fel.. Om du flyttar dit, hade du tänkt jobba där då? Funderar lite på hur man skulle hitta jobb och sånt.. Och jag har inte någon jättekoll på var i London man ska bo och sånt men hade varit sjukt fett att flytta dit och utforska! Och om allt går skit kan man ju i alla fall dricka öl! Haha
Hej,
ledsen om jag varit någorlunda off på senaste tiden. Det stod nämligen för mig mellan att åka till sydamerika i några veckor eller att flytta till London. Nu ser det ut som att det blir sydamerika. MEN min skräck för flygplan, vaccinationer, för mycket solljus, och allmänna reseOERFARENHET gör sydamerika ganska svårt. Dock så är planeringen i full gång, men om det INTE blir Sydamerika så är jag på att dra till London. Men kanske bara i några veckor. Men det vore ändå sjukt kul att lära känna några som bor där eftersom jag kommer vara ganska ensam. Så vi kan väl hålla varandra uppdaterade och se hur saker löser sig? Ni verkar ju ändå vara ett gäng som är sugna så ingen av er verkar bli ensamma iallafall.
Men som sagt, jag hör av mig om hur det blir!
ledsen om jag varit någorlunda off på senaste tiden. Det stod nämligen för mig mellan att åka till sydamerika i några veckor eller att flytta till London. Nu ser det ut som att det blir sydamerika. MEN min skräck för flygplan, vaccinationer, för mycket solljus, och allmänna reseOERFARENHET gör sydamerika ganska svårt. Dock så är planeringen i full gång, men om det INTE blir Sydamerika så är jag på att dra till London. Men kanske bara i några veckor. Men det vore ändå sjukt kul att lära känna några som bor där eftersom jag kommer vara ganska ensam. Så vi kan väl hålla varandra uppdaterade och se hur saker löser sig? Ni verkar ju ändå vara ett gäng som är sugna så ingen av er verkar bli ensamma iallafall.
Men som sagt, jag hör av mig om hur det blir!
Citerat från Vendelal:
Tja! Vill också flytta efter sommaren och London hade inte varit helt fel.. Om du flyttar dit, hade du tänkt jobba där då? Funderar lite på hur man skulle hitta jobb och sånt.. Och jag har inte någon jättekoll på var i London man ska bo och sånt men hade varit sjukt fett att flytta dit och utforska! Och om allt går skit kan man ju i alla fall dricka öl! Haha
Angående jobb och så, om man kan hitta något tillfälligt så kan jag tänka mig att jobba! Annars chilla så långt sparkontot räcker hehe.Tja! Vill också flytta efter sommaren och London hade inte varit helt fel.. Om du flyttar dit, hade du tänkt jobba där då? Funderar lite på hur man skulle hitta jobb och sånt.. Och jag har inte någon jättekoll på var i London man ska bo och sånt men hade varit sjukt fett att flytta dit och utforska! Och om allt går skit kan man ju i alla fall dricka öl! Haha
Har förresten hört att Camden är rätt fett. Men wherever Jamie Campell Bower bor går ju också bra såklart.
Citerat från Vendelal:
Vendelal, jagska förmodligen dit med en till jag har hittat här på reseguiden! Vi hade önskar att vara 3-4 personer, så om du vill åka med oss/bo med oss hade det varit nice!Tja! Vill också flytta efter sommaren och London hade inte varit helt fel.. Om du flyttar dit, hade du tänkt jobba där då? Funderar lite på hur man skulle hitta jobb och sånt.. Och jag har inte någon jättekoll på var i London man ska bo och sånt men hade varit sjukt fett att flytta dit och utforska! Och om allt går skit kan man ju i alla fall dricka öl! Haha
Du verkar vara en skön person, och jag gillar också o dricka öl ;)
kontakta mig på (Logga in för att se e-postadress) , eller här på reseguiden :D