Flytta till London

Av C4ttis
11 sep. 2011 20:38
Visningar: 336
Hej! Jag är en 21 årig tjej som funderar på att flytta till London nu i höstoch leta jobb. Jag letar efter en eller två andra tjejer att bo med!
13 sep. 2011 23:52
Hej Cattis!

Jag och en annan tjej vid namn Viktoria, funderar åp att dra i januari nästa år. Du är inte suge på att dra då?
Av Matil
14 sep. 2011 20:22
Hej! Jag och en annan tjej tänkte dra till London runt den tjugonde oktober. Vi åker dit för att hitta jobb, lägenhet och för att ha kul helt enkelt. Vi letar efter någon som vill hänga på och hyra en 3 bedroom flat med oss. Hör av dig till (Logga in för att se e-postadress) och berätta lite mer om dig själv så kanske vi kan snacka ihop oss om något!?
Av Lsenord
16 okt. 2011 10:52
Hallå!
Restenavdittliv: ska ni fortfarande till london efter årsskiftet och söker någon fler att flyttta med? För jag är grymt sugen:)
Är det annars någon annan som tänkt åka till våren? Kram!
7 dec. 2011 02:46
hej. jag är extremt sugen. Så sugen att jag letar jobb förfullt. :)
jag heter Lovisa och är 21 år. älskar att resa, träffa nya människor, shoppa, festa. KOm precis tillbaka efter att ha bott ett år i New York och är nu påväg til London efter årsskiftet. Det som saknas är lägenhet och kompisar att dela den med. hör gärna av er med frågor och dyligt på (Logga in för att se e-postadress)

vill så gärna åka med någon som jag klickar med.
Lovisa