Flytta till Edinburgh i januari!

Av Hannae
5 okt. 2012 02:47
Visningar: 304
Hej!
Jag är en 21 åring tjej som är sugen på att flytta till Edinburgh i januari!
Jag har bott i London tidigare och känner att Edinburgh skulle vara något för mig. Tänker mig att jobba, ha en liten lägenhet och ha så kul som möjligt och förhoppningsvis blir vi goda vänner.
Hör gärna av dig om detta låter som något för dig!
Av Tovew
8 okt. 2012 17:07
Maila mig! (Logga in för att se e-postadress)!
13 nov. 2012 18:36
Hej! Jag har också funderat på att flytta till Edinburgh i början av nästa år. Så är helt klart intresserad!
Maila gärna om det fortfarande är aktuellt :) (Logga in för att se e-postadress)
Av Fannyod
27 dec. 2012 23:14
Hej Hannae!

Jag funderar också starkt på att flytta till Edinburgh! Jag kommer dock inte att göra detta förens hösten 2013 då jag måste slutföra min kandidat examen på KTH i Stockholm.

Men jag känner mig rätt vilsen i hur man ska ta tag i en flytt som denna.
Om du har bott i London innan och nu funderar/kanske redan flyttat(?) till Edinburgh så känns det som att du är mil före mig i planeringen! Därför tänkte jag väl mest höra med dig om du har några tips om hur man ska gå tillväga angående både jobb och bostad.

Jag tänker mig att jag vill jobba där, men har inga större krav på vad mer än det ska kunna betala en hyra och att man ska leva ett jävligt gött socialt liv.

Hoppas du känner att du har tid att svara. Vore så himla snällt av dig, verkligen!

mvh// Fanny, "en själ som bara måste få komma bort från sverige!! =)"
min mejl: (Logga in för att se e-postadress)