Flytta till Barcelona

15 maj 2012 15:14
Visningar: 299
Vi är två kompisar som söker dig som vill ganska omgående flytta med till Barcelona och uppleva fest livet och kulturen!
Vi planerar att vara där i minst 3 månader och har disskuterat med en kille om bostad!
Men det är ganska brottom så vi behöver någon spontan festlig typ och är redo att chansa lite!

så tveka inte att höra av dig så löser vi något!

tack på förhand /anton
30 juli 2012 17:21
Heeej!!

Jag heter Sara Melvinson och är 28 från Småland. Jag letar efter ett rum att hyra i Barcelona i några månader omgående. Söker ni fortfarande efter en inneboende? Eller vet ni någon bra sida där man kan leta eller någon kontakt? Jätte tacksam för svar. Du får gärna svara på min mejl: (Logga in för att se e-postadress)
Ha det gott!! /Sara
Av Gfranco
18 maj 2013 15:03
Hi all!
I'm looking for flatmates to share my lounge-style flat. I'm spanish but I'm feel ok sharing flat with swedish as I did during the last months. Housing philosophy is to be a clean and comfortable place to live. So we have a home assistant who helps us monthly with the cleaning of the social areas. If you still are searching for accomodation, feel free to contact me: (Logga in för att se e-postadress)

Cheers,
Gustavo