Flytta med mig till London i november?

6 aug. 2012 18:12
Visningar: 512
Hej!

Jag är en 18 årig tjej som tröttnat på Sverige en aning.I november flyttar jag till London för att jobba,uppleva nya saker,bara leva livet och se vart det leder :) Min flytt har varit planerad ett tag och nu när det börjar närma sig så tänkte jag att det är ju alltid roligare om man är två,så finns det någon annan där ute som är trött på allt som har lust att hänga med mig till London? Någon som kan tänka sig att dela boende med mig,följa med och shoppa,fika,festa och bara ha allmänt kul ihop? Tveka inte att höra av er,skriv privatmejl så kan jag ge ut min facebook/skype så vi kan lära känna varandra/prata mer om våra planer där :)

Lite mer om mig kan ju vara värt att veta innan.Jag är en snäll rolig person som är lätt att umgås med,väldigt utåtriktad.tycker om träning,shopping skönhet och allmänt tjejiga saker.Gillar att festa men även att ta det lugnt ibland,tex kanske ta en fika eller kolla på bio en regnig dag.Jag värdesätter människor och tar aldrig folk för givet.Det värsta jag vet är egoistiska och falska människor.
Är mogen för min ålder så var inte rädd att höra av dig om du är några år äldre än mig,fast du får gärna vara mellan 18-25 :)

kram
7 aug. 2012 18:19
Hej!

Jag 21 år och studerar just nu på högskola här hemma men är så himla trött på den lilla staden jag bor i men även på själva pluggandet. Vill göra något annat ett tag så nu funderar jag på att ta ett sabbat år och hitta på något annat, och har alltid gillar London. Har fått kontakt med en tjej som hyr ut ett rum där två tjejer bor just nu men som ska flytta ut inom 2 månader och hon behöver snabbt hitta några andra som vill hyra. Har sparat undan lite pengar så tanken är att flytta dit och sen sedan söka jobb på plast i London sen (har hört att det är ganska lätt för oss svenskar att få jobb i England). Så jag är lätt på! Men vill hest komma iväg innan November antingen i mitten av September eller något likanande. Har du sparat undan lite pengar eller?
Av Tons93
24 aug. 2012 16:59
är oxå sugen på att flytta med till london, är en lätt person som inte har några problem med att lära känna nytt folk, har även sparat undan pengar som jag har tänkt att använda just till att flytta till london:)
11 sep. 2012 14:18
Hej !

Jag vill också flytta till London. Är nu hemma i Sverige igen efter att ha bott i USA ett år och jag känner redan efter att ha varit hemma i 6 månader att det är dags att åka iväg igen. Har gärna några att åka med så man inte blir ensam.

Jag är 21 år och bosatt i Uppsala för tillfället.

Kontakta mig på min mail (Logga in för att se e-postadress)

planerar att komma iväg i okt.

p.s vad planerar ni att ta med er i resekassa?

Ha det så bra :)
24 sep. 2012 16:23
jag planerar att flytta till london om ngra veckor med så skulle va kul och få kontakt med andra svenskar som bor där eller folk som ska ditt :)
Av Rafia
30 sep. 2012 18:15
Hej där!

Jag har i princip samma planer som dig, så jag är på! Hör gärna av dig så kan vi prata mer angående detta- (Logga in för att se e-postadress)
Av Katw
5 okt. 2012 19:56
Jag har samma tanke, dock är min flytt inte så planerad då jag för ett par månader sedan planerade att resa till Australien och jobba men när det inte blev av så gav jag upp tanken om att resa utomlands. MEN, nu har jag fått nog av Sverige och är väldigt sugen på att resa till London och jobba och bo. Jag kände igen mig i din beskrivning, har ingen att resa med, dock inte heller något boende så är mkt intresserad av att dela boende med någon! :) Vet inte hur man skriver privatmejl här men är du intresserad får du jättegärna skriva till mig istället så vi prata mer!

/Kattis
9 okt. 2012 10:46
Hejsan, jag är 18 år och är också sugen på att flytta till London i november! Är less Sverige och vill prova på något nytt! Jag är utåtriktad, positiv och har lätt att lära känna nya människor.

Hör gärna av dig om detta låter som något för dig! (Logga in för att se e-postadress)