Flytt till Sydney början av nov, häng med?

16 juni 2016 01:44
Visningar: 69
Tjo!
Kollar just nu biljett till Sydney 3 nov (eller någon gång runt där) och hade egentligen kunnat boka MEN det är ju roligare att åka med någon! Tänkte stanna i Sydney i kanske tre månader och jobba och sen bila/bussa kusten upp till Cairns. Tänkte stanna i Aus minst ett år (vill också göra NZ nån gång däremellan samt jobba/bo i Byron Bay). ASPEPP:):)

Boende/jobb i Sydney har jag ingen aning om, men om du har liknande planer skriv så kanske vi kan boka snart!! Ju fler desto roligare!

Vi hörs:)

/Angelica
7 aug. 2016 22:34
DRÖMMEN!
Jag vill med! Har själv kollat på flyg runt samma datum, min tanke är att bo i Australien i ett år och leva det enkla livet. Köpa en bil och dra längs kusten för att surfa. Jobba i städerna eller på någon farm, resa runt både i Australien och Nya Zeeland.
Har du bokat?
8 aug. 2016 14:36
hej! alltså dina planer lät ju sååååå nice, jag flyger ner till melbourne den 26 oktober (eller aa landar då aus tid) men är inte alls taggad på melbs längre, utan flyger nog upp till sydney en vecka senare, mötas upp kanske? // jenny
8 aug. 2016 16:43
Fan vad kul tjejer!!
Då har vi typ exakt samma planer Rebecka 👏
Jag har inte bokat, bokat tid till nytt pass o sen blire visum och flygbiljett när det kommit! Dock har jag fått lite ångest, inte varit hemma under jul på två år så funderar på att åka mellan jul o nyår isl eventuellt 😁 Så jävla svårt!!

Hur jag nu än gör möts jag jättegärna upp!! Hur har ni tänkte göra med boende förresten? :)
Av Sndras
31 aug. 2016 10:42
Hej tjejer, går i samma tankar! Skriver till er på fb, hoppas det är okej! :)