Curacao
Callin89,
10 mars 2016
Updaterad av Carolar
för 7 år sedan
Jag och min sambo, 26 och 28 år gamla, vill flytta till varmare breddgrader och funderar starkt på Karibien, aruba eller Curaçao. Finns det någon här som flyttat till en karibisk ö, arbetar där eller kanske kommer därifrån, som kanske kan ge lite tips och råd om tex bostadsuthyrning, arbetsmarknad ...
Sydamerika
Ax3l,
26 juli 2019
Updaterad av Lyckligochlevande
för 4 år sedan
Hej! Sitter just nu och planerar en resa till Centralamerika med min flickvän i vinter.
Det vi har tänkt oss är att starta i Costa Rica och sedan ta oss igenom länderna uppåt mot Cancun i Mexico för att sedan flyga över till Cuba.
Vi har läst på litegrann om de olika länderna och det verkar ...
Sydamerika
Astridniilsson,
16 mars 2019
Updaterad av Jonas73
för 5 år sedan
Hej,
Jag och en vän plannerar att resa till Sydamerika, eventuellt även centralamerika i December i år och vara där i drygt 2 månader. De vi absolut vill besöka är Påskön, Machu picchu och Salar de Uyuni. Då karnevalen i Rio är i slutet på Februari tänker vi att det vore lämpligt att avsluta ...
Argentina
Mmea,
7 jan. 2010
Updaterad av Floridasidanse
för 14 år sedan
Någon som har erfarenheter att dela med sig kring att resa till Argentina över jul/nyår? Jag har förstått att man ska vara ute i god tid för att boka flyg, men hur god tid? Finns det bolag som brukar ha kampanjer? Bolag som funkar bättre än andra på destinationen? Vi vill flyga till Buenos Aires, ...
Argentina
Sannabus,
3 jan. 2010
Updaterad av Nag
för 14 år sedan
Ska till Buenos Aires i slutet av januari. Är det någon som har några tips? ... Sannasunshine: Hej hop!=) vad kostar det att hyra en liten lägenhet i BA för ca 2 personer i centrala delen av stan?=) dyrt? tänkte stanna 3 månader.
Sanna ... Gubbeluren: jag är där nu, kommer att stanna här til ...
Venezuela
Brassen,
8 aug. 2015
Updaterad av Brassen
för 9 år sedan
Hej alla RG läsare!
Har nu bokat resa till Caracas och sen vidare till Angels falls och därefter Bestigning av Roraima. Situationen i Venezuela verkar minst sagt rörig, undrar därför om någon har färsk info om allt möjligt t.ex svart växling, inrikesflyg,eller priser på vad som helst.
MVh ...