Europa
Tesson,
8 okt. 2023
Updaterad av Tesson
för 1 år sedan
Hej tittar på en resa ner till malta. På vägen dit skulle vi åka norwegian o byta i Pisa till ryanair på 1h o 10 min. Funkar det tro? Har bara handbagage. Måste man ut o checka in igen eller behöver man bara leta upp gate om man checkat in online?
Sen på hemvägen mellanlandar vi i warsawa o där ...
Nordamerika
Lefo,
27 mars 2023
Updaterad av Lefo
för 1 år sedan
Hej! Vi kommer att flyga Miami-Newark, Newark-Arlanda .Det är 3 timmars tid på Newark och vi är oroliga för att det är kort tid? Har fått info från SAS att man måste checka ut bagage och sedan checka in det igen samt byta av terminal mellan B och C? Någon som har erfarenhet. Tacksam för svar ... ...
Storbritannien
Lianemilia,
16 apr. 2013
Updaterad av Christ0ffer
för 4 år sedan
Ska till miami och sedan vidare till Sydamerika. Mellanlandar i London kl 09.00 på en lördag (närmare bestämt London cityairport). Sedan upptäckte jag att jag måste byta flygplats till heathrow...planet därifrån lyfter 12.15. Ringde travellink som jag beställde resan av och de sa att det är möjligt ...
Thailand
Svampskogen,
5 aug. 2019
Updaterad av Svampskogen
för 5 år sedan
Hej!
Ska till Thailand i december. Landar i Bangkok, Suvarnabhumi, och ska vidare till Krabi. Vi reser bara med handbagage. Hur lång tid kan det tänkas ta att ta sig till inrikes, Bangkok airways? Vi landar 7.30, går ett flyg 9.10, sedan går nästa 12.50. Måste man igenom immigration om man inte ...
Nordamerika
Rabbia,
21 maj 2019
Updaterad av Rabbia
för 5 år sedan
Vi bokat en reguljärresa i sommar till Dominikanska republiken med hotell och flyg med TUI. Och på hemresan flyger vi med American Airlines och har bara 1 Tim och 52 min på oss på Newark flygplats i New York att byta till anslutningsflyg mot Stockholm med Lufthansa.
Vad jag ser så ingår inte ...
Supertramp94,
27 jan. 2019
Updaterad av Supertramp94
för 5 år sedan
Hej!
Jag har planerat att i april flyga från Göteborg till Tel Aviv. Problemet (om det nu är ett problem) är att de bästa flygen jag hittat är ryska Aeroflot och då ingår mellanlandning på Sheremetyevo i Moskva. Jag har läst och hört olika men inte fått något bra svar så frågar här: behöver jag ...