Förenade Arabemiraten
Megsi,
24 mars 2015
Updaterad av Megsi
för 9 år sedan
Hej som rubriken lyder undrar jag jag lite om bästa kommunikationer. Vi är 8 st som flyger med Emirates från Stockholm vilket innebär att vi landar ganska sent ska bo vid ett hotel ganska nära Mall of Emirates och tunnelbanan. Vilken kommunikation borde vara bäst för oss, jag kan gärna tänka mig ...
Förenade Arabemiraten
Emh87,
28 sep. 2013
Updaterad av Emh87
för 11 år sedan
Hej!
Något vänligt Dubaiproffs...
Landar sent och tre dagar senare flyger vi tidigt.
Hur är det med transport till/från stan till Dubais flygplats!? ... Emh87: Härligt!
Varje halvtimme alltså!
Pris? Hur lång tid tar det? ... Sq7700: Tänk dock på att metron slutar gå omkring 23:00 ...
Asien
Sanja5555,
26 aug. 2021
Updaterad av Sanja5555
för 3 år sedan
Någon som kan tipsa om billiga direktflyg till Dubai tänkte åka i dec , det billigaste jag har hittat är med Emirates för 7400 tur och retur. Det är första gången jag åker jag skulle också vilja ha tips på bra områden gärna nära både köpcentrum och nära strand. Tar också emot tips på vad man ...
Förenade Arabemiraten
Antalya,
10 nov. 2019
Updaterad av Antalya
för 5 år sedan
Hej,
Kan någon tipsa vad finns det för alternativ billigt transport efter kl. 24:00 ifrån Dubai flygplatsen till hotell, då Metro finns ej?
... Antalya: Tack Alla snälla.
... Mirreli: Oj, tyvärr inte, minns bara att det var billigt. Uber skriver lite här: https://www.uber.com/global/sv/ ...
Förenade Arabemiraten
Tholle,
20 sep. 2015
Updaterad av Gunillad
för 9 år sedan
Hej igen!!
Ska mellanlanda i Dubai, någon som vet lite kostnader på flygplatsen??
Ex vatten, kaffe, någon macka, läsk. Det är ju en flygplats så det går väl på några spänn, gissar jag.
Mvh Linda ... Gunillad: När vi åkte förra veckan fick vi en Meal voucher av Emirates. Dvs en biljett till en ...
Förenade Arabemiraten
Hogca3,
3 nov. 2013
Updaterad av Hogca3
för 10 år sedan
Hej
Jag undrar om någon nyligen har åkt taxi från Dubai flygplats till Palmen. Är det billigare och ffa smidigt att ta en taxi när vi landar utan att ha förbokat (landar på natten) eller ska man förboka en taxi?
Undrar oxå om man kan få tag på frukostattiraljer när man landar på natten? ...