Thailand
Pinita,
18 jan. 2018
Updaterad av Asdfgh
för 6 år sedan
Hej! Jag landar i Bangkok lördag 3e mars klockan 05.45. Hur tar jag mig snabbast till Koh Chang med buss? Vilken buss ska jag ta och när avgår de? Hur lång tid tar det till Koh Chang?
Och när vi ska tillbaks från Koh Chang till Bangkok vill vi åka tidigt. Hur tidigt går det att ta sig från Koh ...
Thailand
Linda_ang,
3 mars 2014
Updaterad av Marilcj
för 10 år sedan
Någon här som vet om det går bussar mellan huahin och Phuket? Vad kostar dom isåfall?
Är taxi ett alternativ?
Hur har ni tagit er emellan?
Hur många timmar tar det?
Tacksam för svar! ... Marilcj: Bussarna som går fr Bangkok till Phuket stannar i Hua Hin, rekommenderar att ta den bussen ...
Updaterad av Asasven
för 11 år sedan
Startade en tråd om Hit eller flopp alltså possitivt och negativt angående resmål,gör det samma även vad gäller själva resandet,säkert har du åkt med ett bolag eller arrangör som varit speciellt trevligt och prisvärt eller kanske mindre trevligt.
Jag är inte ute efter att starta en pajkastning ...
Thailand
Thai2013,
25 dec. 2013
Updaterad av Sierra
för 10 år sedan
Jag har inte studerat thailand-resan nått men i grova drag så kanske jag tar mig från BKK till östkusten Ko Samui, sen vidare till östkusten Krabi, Ko Lanta, och sist Ko Lipe.
Från BKK är det väl flyg som gäller oavsett om jag ska till öst eller västkusten för att göra det så smidigt som ...
Irland
Younso,
2 aug. 2023
Updaterad av Younso
för 1 år sedan
hur tar man sig lättast med buss från Dublins flygplats till tex korsningen Moore Street Plaza och Parnell Street i Dublin? Måste man ha en app eller kan man köpa biljetter i automat eller på bussen? Försökte söka via TFI hemsida men lyckades inte. ... Younso: Har nu kommit hem från Dublin. Tog ...
Thailand
Turochretur,
28 jan. 2018
Updaterad av Turochretur
för 6 år sedan
Hur hade ni planerat sista dagen i Bangkok med flygavgång 05.35? Bo nära flygplatsen? Bo i city? Vilken tid hade ni då checkat ut? Eller checka ut kl 12, vara kvar på hotellet och slappa vid poolen, ta en sen massage och sen ut till flygplatsen? ... M_Olsson: >Citerat från Thomas_petra:
>Vi hade ...