Updaterad av Newyorkchic
för 10 år sedan
Undrar om det är någon som vet när Norwegian kan tänkas släppa sina flygbiljetter till New York under november månad?
De har släppt biljetter till andra resmål, men till USA. Finns bara biljetter fram till den 25 oktober.
Kanske bokade du med dem förra året och vet när de släpptes då? ... ...
Thailand
Dromresan,
24 mars 2010
Updaterad av Mpc
för 14 år sedan
När ska man beställa flygresan till thailand? hur länge vågar man vänta? Vad är ett bra pris på biljetterna?
... Dromresan: Men om det skiljer någon 1000-lapp på en resa från gbg och sthlm så har jag märkt att man inte tjänar på att åka till en anna nflygplats. det kostar ju att ta sig fråm och ...
Updaterad av Henorr
för 13 år sedan
Hej
Tittar på en flygstol till Bangkok i mitten av november och prisbilden är väldigt varierande.
Trotsa att det är samma dag och samma tid kan skillnaden mellan olika
rese agenter variera från runt 5,000 till 8,000-9,000.
Har någon inblick i varför skillnaden är så stor?
/ Rickard
...
Thailand
Malenedifebbraro,
4 juli 2009
Updaterad av Veiken
för 15 år sedan
Hej,
Funderar på att åka till Thailand (phuket) i oktober/november och funderar på om man ska boka nu för att få bäst pris eller om det är bättre att vänta? Har hittat flyg till phuket för runt 6000 kr, är det ett bra pris, eller kan jag komma billigare undan?
Jätte tacksam för svar! :)
...
Updaterad av Andreassofus
för 6 år sedan
Vi är i planeringsstadiet för att boka in en Floridaresa påsken 2019 och är tacksamma för tips på hur man får tag i de bästa och billigaste flygbiljetterna från Stockholm. Toppen att även få andra tips om boende för familjer m.m. Vi är 2 vuxna och 2 tonåringar. ... Andreassofus: finnair brukar ha ...
Updaterad av Challen
för 8 år sedan
Hej
Vi är en familj på 5 som skall flyga till Florida hösten 16. Vi skall besöka Orlando och Miami under 2 veckor. Dem har i dagarna börjat släppa flygbiljetterna men jisses vilken djungel. Hittat British Airways för 75000 en väg (???) och sen Norwegian som är betydligt billigare.
Nu till min ...