Flyga med Qatar Airways??
Det är jättebra! Vi flög till Thailand förra året med dem och kan inte klaga på något. Maten var helt ok, servicen jättebra och entertainment systemet bra där man kan välja mellan olika spel, tv serier, massor av filmer och musik.
Trevlig resa!
Trevlig resa!
Hej,
Jag har bokat vår julresa till Vietnam med Qatar och vad jag läst på och sett här på RG så ska det vara ett riktigt bra flygbolag (de är rankade som bäst i världen) och med riktigt god mat och speciellt utvalda viner (även i ekonomiklass). Dessutom läste jag att det är extra benutrymme även i ekonomiklass.
Vi ser fram emot att resa med dem och kamraterna som skrivit tidigare bekräftar ju bilden.
Jag har bokat vår julresa till Vietnam med Qatar och vad jag läst på och sett här på RG så ska det vara ett riktigt bra flygbolag (de är rankade som bäst i världen) och med riktigt god mat och speciellt utvalda viner (även i ekonomiklass). Dessutom läste jag att det är extra benutrymme även i ekonomiklass.
Vi ser fram emot att resa med dem och kamraterna som skrivit tidigare bekräftar ju bilden.
Basta resan pa lange, lange leve Qatar ...
Grym mat, dryck, mm
Loungen ar i sarklass!!! finns nastan allt har, fick t o m en LIIT.
Grym mat, dryck, mm
Loungen ar i sarklass!!! finns nastan allt har, fick t o m en LIIT.