Kroatien
Hrosvall,
21 apr. 2010
Updaterad av Lan
för 14 år sedan
Vi är en familj som ska ut på äventyr i sommar!
Flyg är bokat och betalt till Bratislava, där kommer vi att ta en hyrbil och fortsätta till Wien, Slott i tyskland (Neuschwanstein), Venedig och Porec.
På hemvägen har vi bokat ett spahotell i Slovenien med poler inne och ute, så är vi säkra på att ...
Kroatien
Battiman,
25 feb. 2018
Updaterad av Battiman
för 6 år sedan
Hej!
Har nu lusläst alla inlägg och försökt få grepp om huruvida vår plan inför sommaren är bra eller kan förbättras. Mycket är ju subjektivt men om någon här vill slänga in sina åsikter blir vi tacksamma!
Vi (två vuxna och tre barn) tänkte flyga till Venedig och hyra bil. Anledningen till ...
Kroatien
Jessiiiiee,
20 mars 2013
Updaterad av Hilmis
för 11 år sedan
Jag och min pojkvän ska båtluffa i Kroatien i 2 veckor juni. Vi flyger till Split och sen tänkte vi ta båten till någon av öarna. Jag skulle jättegärna ha lite tips om vilka öar man borde besöka och framförallt hur det är med boende. Är det lika lätt som i Grekland när dom står vid kajen och gör ...
Kroatien
Frk_reslust,
1 dec. 2008
Updaterad av El
för 16 år sedan
Hej alla resglada,
Har tänkt att resa till Venedig och sedan vidare över till Kroatien, har ni några bra tips hur jag enklast gör det?
Blir även glad över tips hur jag lättast tar mig runt i Kroatien. Även om ni har bra tips på ställen att bo och se. Ska resa med mina tonåringar, typ som en luff ...
Updaterad av Muhandis
för 17 år sedan
Hej! Jag är en 31 årig tjej som tilsammans med min sambo planerar att resa till ett varmare land nu till sommaren eller till hösten. Jag har hört mycket positivt om Kroatien, men jag får ingen klarhet om vart man skall åka om man som vi vill kunna ha ett lite romantisk feeling, men ändå kunna gå ut ...
Kroatien
Athena,
2 maj 2006
Updaterad av Acire
för 18 år sedan
Vi är två tjejer som planerar att båtluffa i Kroatien två veckor i mitten av juli.
Tänkte flyga till Split och besöka öarna utanför (Brac, Hvar och Krocula..).
Har hört att det kan vara lite svårt med boende. Kommer rumsuthyrarna till hamnen (jämför med Grekland). Vi kan tänka oss enkelt boende.. ...