Grekland
Sommar2013,
7 jan. 2013
Updaterad av Annoula
för 11 år sedan
Planerar att båtluffa i sommar med en kompis och våra barn, 4 st i yngre tonåren. Av flera skäl tänker vi flyga till Athen och skulle väldigt gärna få tips på en lämplig resrutt som utgår och avslutas i Athen. vi har tänkt vara ute i ca 10-12 dagar beroende på hur det går att planera resrutten :)!
...
Grekland
Tinto,
11 jan. 2013
Updaterad av Mittgrekland
för 11 år sedan
Hej
Är helt nybörjare när det gäller grekland och öluff. vi har tänkt åka på en öluff i slutet på juni på ca 2 veckor i kykladerna. Rutten är tänkt ungefär såhär. Aten-Santorini-(Folegrandos eller Sifnos)-Milos. Vad tror ni om detta , de öar som vi vet vi vill åka till är Santorini och ...
Grekland
Lisac71,
21 okt. 2013
Updaterad av Grekland
för 11 år sedan
Hej
Funderar på att Båtluffa i Grekland med min familj, 2 vuxna och 2 barn till sommaren 2014. Athen eller Santhorini verkar vara bra ställen att starta på, men har svårt att hitta flyg för att ta sig dit. Åker gärna från Landvetter men kan även tänka mig Köpenhamn. Reguljära flygresor tar ...
Grekland
Yessie,
3 juni 2012
Updaterad av Nudeln
för 8 år sedan
Hej!
Funderar på en tre veckors öluff i Grekland i juli. Kan inte mycket om Grekland så jag behöver tips! Vi vill ha lugn och ro, så få turister som möjligt, gärna billigare alternativ och fina stränder är ju ett måste!
Vilka öar ska man välja?
Hur ska man flyga, Ryan air till Kreta, Rhodos?
...
Grekland
Troy,
21 jan. 2014
Updaterad av Hannafors
för 10 år sedan
Hej!
Jag och min kompis, 19 år gamla, ska under 4 veckor i sommar ge oss iväg och båtluffa i Grekland mellan datumen 16 Juni - 14 Juli. Vi skulle hemskt gärna vilja få lite tips och råd från er som varit och båtluffat innan i Grekland på vilka öar som vi bör besöka. Vi har bokat flyg till Aten, så ...
Grekland
Cattis66,
5 nov. 2010
Updaterad av Canada2000
för 14 år sedan
Hej!
Jag och min make funderar på att ta ett flyg ner till Aten i början på juni och därifrån ta oss ut till någon ö. Vi kan inte vara borta mer än en vecka, så det bästa är nog att stanna på en ö, så nu behöver vi tips på vilken ö som är trevligast i närheten av Aten och bra boende!
Catharina . ...