Thailand
Gteborgskan99,
21 dec. 2012
Updaterad av Seastone
för 11 år sedan
Vi tänker söka efter skönt ställe att stanna en månad feb-mars med två barn (3,6 år). Något tips på skönt ställe med fina stränder, solnedgång och kanske någon barnaktivitet? Men vi är osäkra på vilken flygplats vi bör boka till. Vi vill INTE semestra på västsidan... ... Kentbra: Flygstol till ...
Thailand
Magganbyk,
10 jan. 2010
Updaterad av Magganbyk
för 14 år sedan
Vi kommer att landa på Phuket, men helst vill vi ta sig vidare till Koch Chang, Koh Kood.
Finns det annan alt. än flyget?
Det ganska jobbigt att flyga BBK, sedan Trat och båtarna till Koh Kood.
Finns det något direkt tex.från Krabi? ... Tubbe: Hej
Båtarna blir svårt att undvika...he he
...
Thailand
Sannaisabella,
21 nov. 2012
Updaterad av Hille2
för 11 år sedan
Hej försökt att ta reda på hur man lättast tar sig från Phuket till koh chang och sen tillbaka men hittar ingen bra fakta. Skulle verkligen uppskatta alla tips hur man snabbast tar sig till koh chang. Vi landar i phuket och ska bo där två nätter sen vill vi ta oss till koh chang och stanna där en ...
Thailand
Chatan,
6 jan. 2018
Updaterad av Fdr
för 6 år sedan
Hej
Är det någon som har tips på vilket taxi bolag man skall välja från Phuket flygplats finns tydligen massor av olika och olika priser ? ... Fdr: Via Sunwing BangTao 700baht. ... Chatan: Hej Tack för svar, Vi har förbokat taxi via AGODA och betalar 900 thb med dricks och allt så det tycker jag ...
Thailand
Selmin,
25 juli 2017
Updaterad av Lana10
för 6 år sedan
Hej,
Jag och mina 2 barn hittade en flygresa från Köpenhamn till Phuket och mellanlandningen sker i Moskva.
Har aldrig åkt med barnen till Asien förr och minst med detta flygbolag.
Vill gärna höra ni som har åkt med detta bolag, hur deras bagage bestämmelser är för Thailand? Läste på ...
Thailand
Babs67,
26 jan. 2017
Updaterad av Mrsm_blogger
för 7 år sedan
Hej! Familj på 2 vuxna och 2 st 17-åriga söner planerar resa till jul & nyår. 2 veckor. Flyger reguljärt och bokar eget boende. Vart rekommenderar ni att vi flyger - Bangkok eller Phuket? Söker klart vatten, mest solsäkert, genuint & avslappnat, promenadavstånd till restauranger, orter där det ...