USA
Verlouria,
7 aug. 2013
Updaterad av Newyorkchic
för 11 år sedan
Hello,
I'm an American, but I have been living in Sweden for 3 years now. I'm planning to go home for a visit next Summer and I'm trying to do some pre-planning. I have been checking airfares for the past 2 years at different times, and it's really hard to say when is the cheapest time to fly. ...
USA
Annika23,
10 sep. 2008
Updaterad av Adelin
för 16 år sedan
Vi funderar på att göra en Florida Fly&Drive resa till sommaren. Har någon erfarenhet av detta? Finns det researrangörer som har färdiga paket?
Tips tas emot tacksamt! ... Adelin: Hej, Swanson.se har färdiga paket för Fly&Drive i USA och de är duktiga på alla typer av resor till USA. Vill du ...
Thailand
Puman79,
5 nov. 2007
Updaterad av Puman79
för 17 år sedan
Behöver lite tips! jag och min sambo och hans lilla son på 6 år ska iväg till Thailand i februari tänkte vi men vet inte riktigt var vi ska kolla för att få bra pris för flyg/hoell eller om man bara ska ta flyg och fixa boende själv??? Ja vi har iaf bestämt oss att åka till Koh samui...,någon som ...
Kina
Vigren,
10 aug. 2015
Updaterad av Sierra
för 9 år sedan
Hjälp!!!
Kollade ett flyg mellan Peking och kuala lumpur och fick fram billigaste prise med Fly asian express, är detta seriöst??
Inte air asia utan
fly asian express???
Tack ... Sierra: Tyvärr inte men jag vet att det är ett bra bolag. ... Vigren: Tack!!
En sista fråga:-))
Har du någon ...
Thailand
Misslundberg,
10 okt. 2012
Updaterad av Sierra
för 12 år sedan
Hej!
Jag och min kille ska åka till Thailand och vi kommer fram den 18 december 9,45 finn Bangkok. Vi har tänkt att åka till Krabi med inrikesflyg. Jag har kollat upp ett plan och det går 12,15. Är det för tätt inpå?
Alla säger olika om man ska boka flyget i förväg eller ska man boka på plats?
...
Europa
Majsarna,
6 feb. 2020
Updaterad av Majsarna
för 4 år sedan
Hej!
Har hittat "drömresan" fly and drive i ett mail från Secret Escape. Men- undrar om det är någon som har erfarenhet av dem? Och av hur resorna blir i slutändan? Vi HAR bokat och betalat in anmälningsavgiften, men nu när jag läst här och googlat, så inser jag att jag kanske borde läst på bättre ...